Míg a paddockban még mindig tart a duruzsolás, miszerint a Repsol Honda hirtelennek tetsz? döntése mögött már hónapok zárt ajtója mögötti munkája, esetleg súlyos komolyságú tesztek állnak, addig Pedrosa mit sem tör?dve a finnyás tekintetekkel ráhuppant a Bridgestone talpakra, és szisztematikusan felépített egy piszok gyors tempót a négy órás teszten. Dani már a csavarrugós szelepvezérlés? motorverzióval is majdnem olyan gyors volt, mint a vasárnapi verseny során, azonban a pneumatikus változattal ebb?l még b? 9 tizedet tudott lefaragni. Aligha következik ebb?l, hogy a spanyol még mindig nem hajlandó átülni az utóbbi RCV variánsra, és ezzel egyetemben a japán gumikkal kapcsolatban is óvatosan fogalmaz. „Nagyon elégedett vagyok a Bridgestone mérnökeivel, és biztos vagyok benne, hogy ez egy gyümölcsöz? kapcsolat lesz, azonban nem tudom elégszer hangsúlyozni, hogy még id?re van szükségünk.” Altató szerénység, pszichikai hadviselés?
Persze önmagukban a jó id?knek még szerepe nincs. Mondjuk ezt nem csak azon okból, hogy Stoner az utolsó három versenyen nem tudta komoly pontokba konvertálni a pályacsúcson utazó köröket, de azért is, mert ugye itt most nem voltak Dani számára komoly ellenfelek. A hétvége során már láthattuk, hogy a pálya min?sége igen hektikus módon változik a szél er?sségének és irányának cseréjével, aminek ténye a vasárnapi derbin rengeteg pilótát ültetett a kispadra. Összehasonlításképp bevágjuk ide a mez?ny élesben, tegnapel?tt délután futott legjobb köreit.
Id?eredmények
|
|
Hétf? teszt id?eredményei: 1. Dani Pedrosa SPA Repsol Honda Team (B) 1:34.652 A vasárnapi versenyben futott leggyorsabb körök: 1. Valentino ROSSI ITA Fiat Yamaha Team 1’34.904 |
Legutóbbi hozzászólások