Nem volt semmilyen színészkedés, teljesen egyszer? módon közzé tették a 2009-es vonalat, ahogy azt régebben szokták volt. Míg mindenki más félhivatalos kémfotókkal próbálja kitölteni az uborkaszezont, az angolok a t?lük megszokott h?vösséggel egyszer?en megmutatták, milyen lesz a 2009-es portéka.
Nem lett az év meglepetése, hogy a Daytonát is átbogarászták. Aki lépést akar tartani, annak kétévente ki kell vágni a rezet, méghozzá villantósan, hogy mindenki err?l beszéljen. Az utca motorosai, a ringek hobbistái, és bizony, a profi mez?ny, a paddock is. Mert ugyebár a 675 a szupersport világbajnoki sorozatban is indul, ahová kell pszichikai hadviselés is, meg csúcstechnika is, a gy?zelem összetev?it ki kell tölteni, ezért kell egy új Daytona: ami jöv?re érkezik. Nem varrták fel markánsan ráncait, mégis némileg felturbózott arccal engedték ki az új 675-öt. Kissé szélesebb fényszórók között hangsúlyosabb légbeöml? jelzi a Triumph dizájnereinek ujjlenyomatát – mint ahogy az az összehasonlító képen is látszik -, a többi idom a régi jól bevált vonalvezetés szerint m?ködik.
Persze a küls? önmagában még nem minden, a használhatóság szempontjából meg ugye pont semmi; hol a többi? Javult például a súly/lóer? arány. 3 kilogrammos diétának van utána a Triumph, míg a nevez? értéke is ugyanennyivel n?tt. Ez számszer?en 162 kg-t, és hozzátartozó 128 lovat jelent. A súlycsökkenést az új kipufogóban és – kerekekben lehet keresni, míg az er?növekményre a percenként 450-el többet forgó er?forrás ad okot. Hidraulikus vezérm?lánc el?feszítés, hosszabb egyes fokozat, radiálisan szerelt Nissin monobloc féknyergek, ha pörgetjük a lajstromot.
Azonban ez még mind semmi: opcionálisan gyorsváltóval is rendelhetjük az új Daytonát – aminek jelent?sége, hogy kuplunghasználat és gázelvétel nélkül tudjuk felfelé kapcsolni a fokozatokat -, aminek beszerelését plug’n play csatlakozó segíti. Persze a futóm? sem maradt változatlan, aminek gyors és lassú csillapítását elöl és hátul egyaránt állíthatjuk. Fekete és t?zpiros színekben lehet majd leadni a rendeléseket. Vajon kit kéne a nyergébe ültetni, hogy világbajnok motor legyen az SSP-ben?
Legutóbbi hozzászólások