Nem is olyan régen mutatkoztak be, és valószín?leg mindenkinek bogarat ültettek a fülébe: 3 éven belül világbajnokok szeretnének lenni. Jelentjük, az el?készületek megtörténtek, s?t mi több, meg volt az els? tesztnap a nyolcadliteres csodagéppel.
Az elrendezés, melyben a hengerfej 45 fokban lefelé tekint, állítólag forradalmi újítás lehet a kategóriában. Nagyobb airbox, nagyobb leveg?nyomás, és így nagyobb teljesítmény érhet? el vele, a kedvez?bb súlyelosztásról már nem is beszélve. Mióta a vébés babérokkal dobálóznak, mindenki árgus szemekkel figyeli a Maxtra pilótájának vagy épp pilótáinak kiben létét. Nos, most már erre is van válasz, ha nem is túl mérvadó, de legalább valami, egy morzsa; most ennyi is elég: Michael Wilcox brit úriember volt az els? szerencsés, aki él?ben tapasztalhatta meg a 2009-es kínai fegyver hatékonyságát. Ha bár nekünk semmit nem mond a név, az elmondások alapján rutinnal jócskán ellátott motorosról van szó.
Mallory Park és a Rockingham ringeken tehette próbára a technikát a pilóta, hazai pályán ugye. A sz?kszavú csapatf?nök csupán annyit nyilatkozott a gurulások után, hogy minden a legnagyobb rendben megy, amin nincs mit csodálkozni, hiszen a legjobb emberek veszik körül. Mintha egy PR szótárból nyesték volna össze a mondatokat, mindenesetre ebben még bármi benne lehet: sajnos nem lehet kiszagolni, hogy ordas bukás vagy épp diadal felé menetel a csapat. Legközelebb Olaszországban b?ghet fel újra a Haojue csudabogara.
Legutóbbi hozzászólások