Melandrit még a nyári szünet el?tt ki fogják dobni a Ducati gyári csapatától, ezt szinte már tényként kezeli a média, ahogy gy?r?zik tovább az ügye. Hivatalos közlemények persze nem jönnek, Suppo még mindig arról beszél, hogy Gibernau tesztid?in kéne Toninak és Melandrinak felbuzdulnia… ösztönz? lenne a beszéd, ha tavaly lenne és december. De idén van, és július, eredmény meg sehol. Hogy Marco elszúrta volna élete nagy lehet?ségét? Talán, biztosan nem lehet mondani, ki tudja, mit hoz a jöv?? Ha tavaly azt mondják, hogy a #33-as idén a masszív utolsó helyeken fogja nem érezni a Desmosedici elejét, annak a Desmosedicinek az elejét, amely tavaly nem apró el?nnyel lett világbajnok, na akkor biztos röhögtünk volna. Most meg két verseny között akarják eltenni szem el?l; sokat változtak a dolgok azóta, hogy a Gresini csapatban az utolsó 990-es évben olyan nagyokat ment… hol van már a Phillip Island-i keresztbecsúsztatós célra fordulás? Melandri neve lassan a Kawasaki csapattal kezd összefonódni, és ez a köt?dés napról napra exponenciális szorosodást mutat, ahogy közeleg a német nagydíj. A Kawasaki nem kicsit örülne, ha az olasz exbajnok náluk kötne ki végül, hiszen van ott is baj, nem is kicsi, West személyében, ha az eredményeket nézzük, és Hopkins, ha az egészséget. Mindenesetre egy Melandri min?ség? versenyz?nek nehéz lehet felállni arról a padlóról, ahová a Desmo küldte a röpke négy hónap alatt – totális lelki atomcsapás.
|
Marco jelenlegi motorjára pedig egyre inkább körvonalazódik a derék Gibernau személye, aki valamit bizonyított a legutóbbi, második mugelloi tesztjén. Méghozzá azt, hogy a GP08 nem egy kókány konstrukció, amivel annyira lehetetlen motorozni, mint amennyire azt Stoneren kívül mindenki mutatja. Setében érhet be a gyári Ducati azon vágya, hogy kett?zött er?vel indítsanak attakot az RC212V és M1 gépek ellen. Igaz, az els? visszarázó teszten még 1:51,7-et ütött a stopperbe, de a napokban rendezett menésen már 1:50,5-nél állt meg a számláló. Ha visszakeressük a mugellói nagydíj legjobb köridejét – mely egyébként Casey nevéhez f?z?dik -, az 1:50,003 volt. Ergo fél másodperc a spanyol lemaradása csupán, az id?t a GP08-as motorral versenybeállításokkal alakította. Marco ezen a hétvégén 1:51,181-re volt képes, a számok elég beszédesek… Canepát is próbálná a közbeszéd a Desmóra ültetni, de vele kapcsolatban egyre inkább a WSBK sorozat felé tendáló, egészen pontosan az idén biztosan búcsúzó évét teljesít? Troy Bayliss motorja felé irányuló törekvések kaptak lángra. No meg persze még mindig vannak olyanok, akik egyenesen Michael Schumachert ültetnék a nyeregbe – nyilvánvalóan zéró ennek a reális esélye.
Legutóbbi hozzászólások