Emlékszünk még, amikor a Triumph felfrissítette a 675-ös Daytonát? Az hagyján, hogy az addig inkább túrás sportgépnek annyi híve lett, mint ide Moszkva, az szintén hagyján, hogy a motor minden teszten felmosta az ellenfelek arcát, majd kicsavarta ?ket, de a 675 elindult az SSP600 vébén, és bizony nem is megy rosszul. Ezek elég indoknak látszanak, hogy azt mondhassuk, ennek a motornak van létjogosultsága a piacon, és ezt észrevéve most az MV Agusta is épít magának egy hasonlót.
Épít egyet, amolyan eMVésen. Jönnek az exkluzív, ultrakönny? költségajzó futóm? elemek, amik elméletben jobbak, gyakorlatban sokkal drágábbak lesznek a Daytonáéinál. 140 lóer?t jegyeznének az új Agusta mellett a gyáriak, amihez 160 kilót pároztatnának. Ha ez igaz, akkor megszülethet a világver? gép, ami a hatkilósok egyeduralkodójává válhat – akár már 2009-es debütáló évben. (Csak viszonyításképpen, a mostani Daytona 125 lovat tesz le az aszfaltra 165 kiló mellett, az SSP VB-t jelenleg vezet? CBR pedig 120 lóer?s 156 kilós száraz tömegével.) Hogy mennyire lesz észveszejt?en drága, az egyel?re a jöv? zenéje – de árban valószín?leg nem fog versenyre kelni a japán és brit konkurenciával.
Legutóbbi hozzászólások