Imádjuk az ilyesmit. De komolyan. A nagynak, többnek, er?sebbnek tetszeni akaró kis gépeket. Tessék, itt a Derbi alkotmánya, az ötven köbcentis supermoto, amelynek egyetlen célja van: megbabonázni a legfiatalabb korosztályt.
Segédmotorkerékpár a javából. Az újonnan közönség elé állított Senda DRD EVO 50 SM mindenekel?tt egy fogadás – éspedig arra, hogy vérbeli supermotós életérzésként képes lesz eladni magát egy modell úgy, hogy közben az smkp jogi kategóriájában marad, azaz 50 köbcentis er?forrással szerelik. Nem is neveznénk wannabe-motardnak a gépet, hiszen azzal látatlanban lebecsülnénk, az pedig a csízió szerint nem jót jelent. A Senda család legifjabb sarja egy kétütem?, egyhengeres, vízh?téses blokkal dolgozik, hat sebességes váltót kapott, és remek menettulajdonságokkal rendelkezik – ezen legutolsó állítás az egyedüli a sorban, amit a gyár nem tud tényszer?en igazolni, de hiszünk nekik, hiszen megígérik.
A futóm? el?tt le a kalpaggal, igazán élményszámba men? fordulók néznek ki a 17′-es alumínium felnikb?l, a fordított Paioli villából, a Braking Wave féktárcsákból (átmér?jük el?l 40, hátul 21 mm), a radiális felfogatású féknyeregb?l.
Az öltözék sem éppen sivár, bár hogy a Sendát szondának szánja a Derbi, mi sem jelzi jobban, hogy a képen látható, darazsas színkombináció az egyetlen elérhet? fényezés egyel?re. Mindenesetre afféle elit darab lesz bel?le, ilyetén sorsra predesztinálja ugyanis az ára: hogy hazánkba hogyan, hogyan sem jut el, arról nincs információnk, európai listaára viszont bizony nem kevesebb, mint 3.190 euró.
Legutóbbi hozzászólások