MotoGP
Megtörtént az els? két menés, világmegváltás nem történt, köszönjük szépen. Folyik a munka g?zer?vel, a csapatok varrják a woodoo-babákat és anties?táncot járkálnak; mindenki a szárazra élesíti a gépet, nem szívesen csúsznának bele hasonló flúgos futamba, mint ami tavaly volt az ég leszakadása után. Pedig a sansz megvan. Példának okáért már holnapra nedvesebb légáramlatokat prognosztizálnak a lokál nagymen?k – el? a bordázott gumikkal uraim!
Az amúgy listavezet? Pedorsa kezdte meg legjobb ritmusban a pénteki táncot, és az ebéd sem álmosította meg: délutánt is ?t kellett utolérni, de mindhiába. Daninál az el?ny, lélektanilag mindenképp, de a vasárnapra is a #2-es Hondánál vannak a legbombább beállítások – egyel?re, de van itt még egy szombat. Amikor mindenki még egyszer nekiveselkedhet a szetápolásnak, amikor ell?hetik az utolsó el?tti sanszot az ideális abroncs kiválasztására – hogy a vasárnapi bemelegítésr?l ne is beszéljünk. Az elégedetlenségének egyre jobban hangot adó Stoner papa szavait úgy látszik egyre komolyabban veszik a Ducatinál, és néhány délutáni csapatépít? tréning után kezd újra összeállni az a Desmosedici, akit?l tavaly – és még márciusban is – mindenki rettegett. 60 ezred huszonakárhány körre még rundokra levetítve is kutyafüle, úgyhogy a legmesszemen?bb következtetéseket még kérem, ne vonjuk le.
Bronzos a derék Colin, érte majd szombat este közösen mormoljunk el egy imát, hogy végre odaérjen versenytávon is, és ne hibázzon – kijárna neki, én azt mondom. ?t követi a gyári testvérek közül a sete-suta Jorge, akinek nem elég az összelegózott bokája, a délutáni edzésen még rá is esett egyet – a kavicságyból feltápászkodva gyorsan lecsekkolta magát, minden rendben, hála az égnek. Istenes Vermeulen 5-ik helye, tavalyi gy?zelme óta biztos a szívéhez n?tt a Bugatti, de jó lenne, ha idén oda-oda pörkölgetne a vébé favoritok bajsza alá. Az egyetlen a vidéken, aki nem tudta túlszárnyalni reggeli idejét, az a Dottore. Rossi azért nem pánikol, az altatógyógyszerek és antidepresszánsok ideje még odább van, nem görcsöl az olasz. A délutánt felejtené, de legalább tudja, mit nem kell csinálni az M1-el, ha a kínai performanszt akarja ismételni. Úgy néz ki, Marco Melandri Kínája csak Kínáig tartott – tova a lendület, de kár…
MotoGP, szabadedzések: összevont id?eredmények
|
|
1. Dani Pedrosa SPA Repsol Honda Team (M) 1:34.227 2007 Francia Grand Prix – 20/05/2007: |
125
Minden szép és jó (lenne), a nyolcadlitereseknél. De mégsem. Mert b?séggel tapsolnánk mi még szívesen is Smithnek meg Bradlnek az ezüst meg bronz helyekért, ha a másik bancajás Aprilia csücsülne a pólban. Nos, ez jelenleg, a jelenlegi 2008-as motorral nincs így. Talmánkat üldözi a sors, de csak ?t, ezek egyéni problémák. Hiszen a csapattársnak megy a szekér, ráadásul igen jól, Gábor motorja meg megragad, kihagy és makacskodik. Ezt így nem szeretjük, tessék már atom biztosra megépíteni azt a motorkerékpárt. A pénteki mez?nyb?l egyébként Gadea és Smith emelkednek ki, ha vasárnap is így lenne, két személyes adok-kapokban lenne tisztünk szórakozni, na meg egy körmérk?zéses második bolyban. Reméljünk szebbet és jobbat holnapra a magyar fiúnak.
„Az id?mér? edzés elején még elég jól mentem, s?t, azt mondanám, hogy középtávig minden rendben volt. Aztán kijöttem új gumiért, és amikor
visszamentem a pályára, a motorom már tizennégyezer helyett csak
tizenkétezerig forgott, vagyis nem ment. Kihagyott a gyújtás, a kanyarokban
szaggatott a motor, úgyhogy azonnal újra a boxba hajtottam. Három perc volt
hátra, így kényszer megoldásként új gumikat raktak a tartalék versenygépre
és azzal mentem vissza a pályára. A nagy sietségben rögtön az els? kanyart
elhibáztam, emiatt esélyem sem volt javítani. A csapat próbálja megoldani a
problémákat, remélem, szombatra sikerül.” – mondta Gábor a nap végén.
125, els? id?mér?
|
|
1 33 S.GADEA APRILIA 1’43’515 |
250
Bautista megint piszok gyors, de ez már valószín?leg ?t sem csigázza fel. Az edzéskirályoknak csak a szurkolótábor ad pontokat, a vasárnapi bukásokért azonban még ?k sem. Hiába a legnagyobb favorit a spanyol, hiába koronázták meg már a téli tesztek alatt kimondva-kimondatlanul Alvarót a tisztelt hozzáért?k, a ponttáblázatra ritkán szoktak szubjektíven tekinteni. Márpedig 39 pontja épp 43-al kevesebb, mint amennyit Kallio csipegetett össze ez idáig, az évkönyvekben nem jegyzik a „hákat” meg a „volnákat”, így az útközben elpotyogtatott biztos 50 egység teljesen mellékes a #19-es szempontjából.
Debon jó, Simoncelli is jó, Pasini is jó. Itt mindenki jó. Még az imént említett listavezet? Mika is, aki jelenleg csak a 10-ik helyen sunyít. Odacsapnak-e holnap a KTM-ek? Felejthet? nap a Tóth csapatnak.
250, els? id?mér?
|
|
1. 19 A.BAUTISTA APRILIA 1’38’479 |
Legutóbbi hozzászólások