Praktikus lehet, de mégis a lustaság b?ze árad bel?le. Kinek jut eszébe nékidesíteni egy robogót? By the way sokkal inkább hasonlít ez chopperre, akkor most csúfoljuk chopogónak, vagy mi a szösz? A kategóriák oly messze léteznek egymástól, mintha egy ebihalat próbálnánk egy kardszárnyú delfinnel összepároztatni – de mint azt oly jól megtanulhattuk már, a júeszéjben nincs olyan elvetélt ötlet, amire ne jelentkezne egyb?l tíz kivitelez?. Ehhez momentán a Honda America adta az arcát, úgy néz ki az európai eszme befogadókészségéhez nem állnak túl nagy bizalommal. Úgyhogy ha valakinek feltétlenül ilyen kell, hát lehet konténereztetni a „messzi földr?l”.
„A motorozás szabadságát érezheti át a pilóta, miközben egy robogó praktikus luxusát élvezi” szól a szlogen. Ennyi elég volt Ámerikában, hogy a Ruckus-fanok tágra nyissák a tárcát: a kreációért japán szupersport-600 fele közeli összeget kell kicsengetni. Mindezért ugye nagy motort kapunk, az er?forrás negyedliteres, egyhengeres és négyütem?. A hengerekbe 30 mm-es torkú injektor prüszköli a keveréket, a hajtás automata. Utóbbi a Honda V-matic rendszer jól eltalált darabja, melynél három beállítás közül választhatunk.
Az egyes állás finom, könnyed er?leadást kínál a városban csajozós-butiknézeget?s cirkáláshoz. A kettesben már moderáltan el?bújik a 250 köbcenti izma a markánsabb gyorsításokhoz, míg a hármasban fullpáwör és rock ’n roll, top nyomaték és maxi végsebesség. Az acél cs?vázból találékonyan faragtak dizájn elemet, egyfajta keretet biztosítva a choprobogónak. A fékek felhasználóbarátok, csupán a rosszindulat – na meg a rengeteg bukó nélküli, csupaszon vagizós usamotoros témájú buktavideók serege mondatja velem, hogy erre bizony lesz szüksége az ottani publikumnak. Az els? fék használata normál, a hátsó féket markolva azonban az els? rendszer is aktiválódik, így effektívebb eredményt érhetünk el. Az els?- és hátsó keréknél is féktárcsák domborítanak.
|
|
|
Egy virtuális vállveregetéssel díjazzuk a nyerget. El?re-hátra dönthet?, illet?leg csúsztatható. Egyszemélyes konfigurációban háttámla is növeli a komfortot, két emberre hangolva épp az iméntin foglal helyet az utas. A retro szele elérte ezt a szegmenst is, a divat nagy diktátor. Nincsenek idomok, csak a színre fújt váz, a szabadon kószáló kábelek, no meg a lámpák, melyeket egyediségük alapján a sarki trafikban is pótolhatunk egy esetleges perec után. Ha stílus-indexünkön is 5 pontos javulást szeretnénk, vállaljunk szolidaritást az etetéseknél – a benzinkút oldalához d?lve csavarjunk magunkba egy hamburgert. Thanks! .-doki
Legutóbbi hozzászólások