Elmerengve ezen az „izén”, vagy minek is nevezzük, két opció adódik. Legel?ször az juthat eszünkbe, hogy ez vicc. Az osztrákok lecsapása Amerika motorszörnyetegek formájában feladott labdáira. Sok munka, sok pénz egy vicces fotó kedvéért. Vagy… micsoda? Hogy ezzel valaki valaha egészen konkrétan motorozni is akar, és forgalomba is helyezhet?? Na de kérem…
Pedig a valóság ez utóbbi lenne. A cél még csak nem is az, hogy az utcán sétáló emberek tekintetét eme furcsa kétkerek?vel tapasszuk magunkra. A kreációt az utas kényelmének szüksége hozta létre, ami részben helyt álló; sportmotor „mitfahrer” ülésén el?bb kapunk sokkot egy-egy vadabb kigyorsítás után, minthogy a komfort érzése áramoljon át testünkön.
Az Ausztriában tényked? alakulat erre a problémára talált megoldást. Az alapanyag egy Suzuki Hayabusa volt, mely méreteiben alkalmasnak t?nhet némi hosszabbításra, ráadásul ezen modell toldása nem ismeretlen a drag-versenyz?k körében sem. Így a tengelytáv 1980 mm-re való duzzasztása aránylag könnyen ment, jó alapot szolgáltatva ezzel az Alagardo névre keresztelt duplabeül?snek.
A hátul ül? ember kényelmesen süppedhet bele saját nyergébe, markolászhatja saját kormányát; ez utóbbi valóban praktikus, így a pilótát nem zavarja az óriáskígyóként szorító félelemittas utas azokban a helyzetekben, amikor kezd átforrósodni a pite. A kettes számú kormányon egyébként GPS- és mobiltok is található, így egy megfelel? készülékkel a navigátor szerepkör is életre kelhet.
A középs? tank-imitátor konzol, dizájnelem mivolta mellett csomagtartó is egyben. Huszonnégyezer-kilencszáz-pluszáfáért szinte dobják utánunk a sógorék agymenését, rendszámosan, tandemesen, a képen látható bizalomgerjeszt? poz?rök nélkül. Oh, euróban persze. Még jó, hogy lehet kapni!
Legutóbbi hozzászólások