A gyártók trendjei és a globális eladási adatok is afelé mutatnak, hogy bizony egyre inkább divatba jönnek a kis lökettérfogatú motorok. Ami nem is csoda, hiszen a világ nem csak tapasztalt motorosokból áll: a fiatalok legalább akkora fizet?képes keresletet jelentenek… így a nyolcadliteres robogók támadása után kezd formálódni egy új szegmens, a legkisebb sportmotoroké. Az olaszok kétütem? alapvetéseire, az Aprilia RS-ére és a Cagiva Mitójára a japánok modern négyütem?ekkel riposztolnak. A Honda már pár éve kinn van a piacon az S-es méret? CBR-rel, a Yamaha is kihozta a maga R125-ét, a Kawasaki negyedliteres Ninjával igyekszik megdobbantani az ifjak szívét. Majd pont a Suzuki fog kimaradni a sorból.
Természetesen nem. Szinte törvényszer? volt, hogy el?bb-utóbb szembetaláljuk magunkat a népszer? GSX-R kicsinyített változatával. Más kérdés, hogy a képek újfent gerillamódszerekkel láttak napvilágot és kezdtek körözni a világhálón (vajon az ilyen esetekben a gyárak hozzák nyilvánosságra a képeket, hogy méginkább felkeltsék az érdekl?dést egy-egy modell iránt és az többször kerüljön címlapra vagy minden marketingosztályon dolgozik egy Mata Hari?). A lényeg, hogy itt vannak a felvételek, és melléjük körítésnek néhány zavaros információ: az eddigi mozaikokból annyi kirakható, hogy szinte biztosan érkezik majd egy ilyen vagy ehhez hasonló Suzuki, de hogy mikor illetve hogy milyen lesz valójában – azt homány fedi.
Ráadásul fentebb ugyan 125-r?l volt szó, de a netr?l lehalászott fotót kinagyítva jól látszik a 249 köbcentis jelzés a blokkon (a henger oldalán… és ez vajon hekk-e?). Ha így van, akkor a Gixerecske a Ninjácskával kerül szembe, tovább vitalizálva a negyedliteres kategóriát. Vagy lehet, hogy kett? lesz bel?le, százhuszonötös és kett?ötvenes? Meglátjuk… mindenesetre a szektorban valami elkezd?dött, annyi szent.
Legutóbbi hozzászólások