Ahogy a Triumph tette a Bonneville-lel, úgy a Guzzi is el?hoz egy régi-régi slágermotort modern köntösbe bújtatva, felfrissítve, XXI. századi interpretációját adva egy, a dics? múlthoz köt?d? klasszikus gépnek. A V7 elnevezés már önmagában megdobbantja minden guzzista szívét – 703 köbcentis V2-esével ez volt az els? olyan kétkerek?, amivel Olaszország lényegében betört a nagymotorok világpiacára. 1967-ben. Manapság, mikor már a robogók is kacagva lehetnek hétszáz köbösek, a mandellóiak úgy döntenek: érdemes el?venni a megsárgult tervrajzokat, érdemes hozzányúlni az elfeledettnek hitt témákhoz, érdemes klasszikban utazni és megidézni a távoli múltat.
Azért az ilyemi általában be szokott jönni. A V7 árát egyel?re nem közölte a gyár, de az érdekl?dés máris számottev?. A modell m?szaki alapjait a kisebb Guzzi-széria adja, azaz dupla bölcs?váz, 750 köbcentis V2-es, ami ötven lóer? körül teljesít és megfelel az Euro-3 környezeti normának.
A motor igencsak kompakt méretei mintha azt sugallnák, hogy a V7-tel a n?i közönséget illetve a kezd? motorosokat is megcélozzák. A designerek megint kitettek magukért, az 1967-es életérzést nemcsak a formavilággal, de a színválasztással és a grafikákkal is tökéletesen sikerült visszaadniuk. Két ádáz ellenfele a már emlegetett Bonneville és a Harley-féle 883-as lesz. Árát egyébként nyolcezer euró körülire saccolják, akik értenek az efféléhez…
Legutóbbi hozzászólások