A tokiói jöv?koncepciók-sorozat következ? bemutatásra váró egyede a Suzuki Gemma névre keresztelt modellje, egy hazard?r robogó érdekes megoldásokkal. Szinte az utolsó utáni pillanatban rántotta le a leplet a hamamatsui gyár err?l a munkájáról, mikor már mindenki azt hitte, hogy a Biplane és a Crosscage prototípusokkal készültek csak a jeles hazai seregszemlére. Aztán kiderült, hogy van még valami a zsákban, éspedig ez az olasz csengés? névvel felruházott kétkerek? – a jöv?robogó, ahogy páran máris definiálják.
Hosszú és mély, ez a két legszembeötl?bb paraméter, ha az ember ránéz. Ugyanakkor vagányul sportos is, és meglehet?sen nagy méret? kerekeket szereltek rá. Különös ismertet?jele a sisaktartó üreg, amely nem a nyereg alatt, hanem a középs? csatornában kapott helyet. Ha hinni lehet a Suzuki gyári közlésének, márpedig miért ne lehetne, a Gemmát kifejezetten az édeskettesben való használatra tervezték, ennek érdekében nem is hagytak nagy szintkülönbséget a pilóta és az utas nyeregrésze között. Igen kevés technikai adat áll rendelkezésünkre, a blokk 249 köbcentis, egyhengeres és négy szelepes, a modell hossza 2.350 mm, szélessége 760 mm, magassága pedig 1.050 mm.
|
Legutóbbi hozzászólások