Lám, a klasszikusokat is eléri a megújhodás szele: esetünkben a Thruxton az, amely a Triumph ‘classic’ szériás modelleként megy át nem is jelentéktelen ráncfelvarráson. Kéthengeres blokkja elektronikus befecskendezést kap, aminek köszönhet?en a motor teljesíti az Euro-3 károsanyag-kibocsátási normát. Változatlanok maradnak ugyanakkor a teljesítmény és forgatónyomaték névleges adatai: eszerint el?bbi legnagyobb értéke 70 LE 7.400 percenkénti fordulaton, utóbbié 70 Nm 5.800-on. Ezzel a Thrixton nagyjából 200 kilométeres óránkénti sebesség elérésére képes.
A motorikus változtatásokon túl érdemes szót ejteni arról az enyhe arculatváltásról, amelynek keretében elt?ntek a félkormányok (ett?l aztán húzhatják a szájukat az ortodoxok), hogy átadják helyüket egy egy darabból készült – ám továbbra is sportos – új kormánynak, ami valamivel magasabbra is került, hogy még kényelmesebbé tegye a vezetési testhelyzetet. Új helyre kerülnek a visszapillantó tükrök, a kormány két oldalán kandikálnak, amúgy Ducati Sport Classic-osan. Új színként Jet Black feketében és ezüst-árnyalatban kerül piacra a Triumph-ikon 2008-as változata.
Legutóbbi hozzászólások