Szöveg és képek: KTM
A párizsi Mondial du deux Roues kiállításon mutatta be a KTM az egyhengeres LC4 modellcsalád legújabb változatait, a 690 Duke, a 690 Enduro és a 690 SMC modelleket. Európa második legnagyobb motorgyára egy radikális tanulmánymotort is leleplezett Párizsban, melynek neve „Stunt 690“.
Az új LC4 generáció els? tagja a 2007 tavaszán nagy sikerrel bemutatkozott 690 SM volt. A Mondial du deux Roues kiállításon most további új modellváltozatokról hullott le a lepel. A világ legmodernebb szériában gyártott egyhengeres blokkja ezentúl a 690 Duke, a 690 SMC és a 690 Enduro változatban is ugyanazt a koncepciót valósítja meg többféleképpen: a könny? és er?s sportmotorkerékpárét.
A Duke fehérben
|
A KTM 13 évvel ezel?tt a Duke-kal megteremtette a funbike kategóriát. A 2008-as Duke III génjei azonosak az azóta legendássá vált kategóriateremt?vel. Teljesítménye 65 lóer?, futóm?ve szupermodern, megjelenése pedig felveszi a versenyt a megtermettebb naked bike-okkal is. Menetkész tömege viszont mindössze 148 kilogramm, így a legújabb Duke még szabadabban és fürgébben fog robogni a városok utcáin és az országutakon.
SMC, SMR
|
Aki még jobban szeretné kihasználni az aszfalt tapadását, annak a szintén 2008 tavaszát?l kapható 690 Supermoto Competition az ideális járm?. A módosításoknak köszönhet?en mindössze 139 kilogramm tömeg? SMC-nek más a kipufogórendszere, teljesítménye pedig 62 lóer?. Ez a motor egyedülálló keveréke egy versenyképes supermotónak és egy hétköznapi használatra is alkalmas egyhengeresnek.
„Vissza a gyökerekhez!“ – kérték a rajongók, és a KTM teljesítette a kívánságukat. A 690 Enduro megépítésénél húsz év tapasztalatait gy?jtötték össze, és olyan Hard Endurót állítottak lábra, mely a legmodernebb motor- és futóm?technikával testesíti meg a márka történetének lényegét. Tömege mindössze 138 kg, teljesítménye 62 lóer?, és olyan innovatív m?szaki megoldásokat vonultat fel, mint az ülés alá épített, önhordó üzemanyagtank.
Legutóbbi hozzászólások