A quadokkal ma már mindent lehet: krosszozni, supermotózni, akkor éppen triálozni miért ne lehetne?! A triálmotorjairól híres Scorpa gyárnak jutott eszébe ez a korszakalkotó ötlet, amit a milánói motorshow-n tárt el?ször a nagyérdem? elé.
Els? pillantásra idegennek hathat a szemnek, inkább egy motorizált ízeltlábúhoz hasonlatos a konstrukció. A pillekönny? vázba légh?téses blokkot terveztek a mérnökök, a rendelkezésre álló információk szerint 125 és 200-as hajtóm?vet szántak az újdonságba. A triálmotorok puritánsága jellemzi a szokatlan négykerek?t: falatnyi tank, csöppnyi ülés, virsli kerekek.
A leng?villás hátsó tengely merev, míg a független felfüggesztés?, háromszög-leng?karos els? felfüggesztés rugóútját viszont elég hosszúra tervezték ahhoz, hogy könnyen fel lehessen szökkenni akár egy derékmagasságú akadályra is.
Az olaszországi motormustrán osztatlan siker aratott prototípus, a hírek szerint mostanában kap zöld utat a szériagyártásra, amellyel egy új sportágat teremthet a gyár.
Legutóbbi hozzászólások