„Egy újabb gyors napon vagyunk túl, a Yamaha remek, boldog vagyok, hogy megint dupláztunk” mondta Valentino Rossi, és elt?nt a box mélyén. A második tesztnap a Losailon ugyanúgy a hangvillások jegyében telt, mint az els?: az élen továbbra is Colin Edwards, mögötte a Doktor, majd Dani Pedrosa a javulgató Hondával. Nagy fegyvertény ez, hiszen a vb nyitófutamának épp a katari ring ad otthont március 10-én.
Az RC212V, pilótái elmondása szerint lehetne még er?sebb a mostaninál – azért sikerült közelíteni a riválisok eredményeihez: f?leg Pedrosa (HRC) és Checa (LCR) tettek az ügy érdekében, de ?ket is vagy fél másodperccel leszakította az M1-es különítmény.
Egyébként mind a négyen Michelin gumikon futnak, ami sokat elárul a francia abroncsgyár fölényér?l a Doha-közeli pályán.
A Ducati pilótái érdekes jelenséggel állnak szemben: motorjuk jobban megy a standard (2006-os) Bridgestone-okkal, mint az új fejlesztés? versenygumikkal. Casey Stoner mellesleg közel másfél másodpercet vert Capirexre, az ifjú reménység ötödik a napi tabellán Hopkins Suzukija el?tt, az olasz oroszlán tizenkettedik.
A vörösök a zárónapon megpróbálnak rálelni arra a beállításra, amivel versenyképesek lesznek az új japán gumikon. Stonerre visszatérve, megvolt az els? kicsúszása: 2.500 kilométert ment az el?szezon alatt esés nélkül egészen e hét szerdig – ezzel alighanem megjavította egyéni legjobbját. Bukott a világbajnoki címvéd? Nicky Hayden is, aki tizenegyedikként zárt.
|
|
Hivatalos id?eredmények, második nap 1. Colin Edwards (USA) Yamaha 1’56.296
Katar hivatalos körrekord (990cc): Valentino Rossi (Yamaha) 2006 – 1’57.305 |
Legutóbbi hozzászólások