Szöveg: motorinfo.hu – Fotó: csapatok
A Suzuki a Yamahákkal és a Ducattikkal alkotják a sepnagi MotoGP-tesztek élcsoportját, a világ legnagyobb motorkerékpár-gyárát képvisel? motorosok közül senkinek sem sikerült a legjobb hétbe verekednie magát, a legjobb tízbe is csak a két Repsol Honda fért be.
Egyel?re vaskos meglepetés a MotoGP-ben eddig szenved? Suzuki idény eleji szereplése. Két mindenre elszánt, fiatal motorossal vágnak neki ennek az évnek, ami kifizet?d?nek látszik a hammamatsuiak számára, de két gyors pilóta még nem vonja egyenes ágon maga után az eredményességet. A Suzuki mérnökei valamit nagyon eltaláltak, csak nehogy úgy járjanak, mint 2003-ban az Aprilia. A noalei gyár akkor szintén parádézott a téli teszteken, majd csúfos versegét szenvedett a futamokon.
|
Yamaha részr?l is el?relépések mutatkoznak. A 2006-os fekete évad után mindenki a saját feladatára koncentrál, nincsenek Forma-1-es kilengések, amik hátráltatnák a felkészülést. Rossi és Burgess a finomságokon dolgoznak, míg Edwars kiváló gumitesztel? hírét kamatoztatva a Michelineket hozza összhangba vázzal.
A Ducatinál is jól alakulnak a dolgok, már ha két tesztnap után le lehet vonni ilyenfajta következtetéseket. Barros szállította a nap pozitív meglepetését negyedik helyével a „félgyári” GP7-essel, Capirossi a hatodik, Stoner a tizedik id?t motorozta.
|
Hogy mi lehet a Hondásokkal, egyel?re nem tudni. A 800-as henger?rtartalom bevezetésének élenjárói mindig egy lépéssel a többiek el?tt jártak, legalábbis ezt mutatták a külvilág felé. De novemberben sem alkottak maradandót Sepangban, Jerezben ellenben parádéztak, ami arra enged következtetni, hogy a gyors pályák nem fekszenek a mokány RC121V-nek.
A csapatoknak holnap még módjukban áll javítani bizonyítványukat, meglátjuk, hogy az utolsó napra feltámad-e a Honda-had.
A versenyz?k nyilatkozatait kés?bb közöljük.
Nemhivatalos körid?k, január 23., kedd
|
|
1. John Hopkins (Rizla Suzuki) – 2:01,806 Sepang kör rekord: Loris Capirossi (Ducati) 2006, 2’02.127 |
Legutóbbi hozzászólások