Egy évnyi kemény munka, küzdés és nehézségek után abban bízik a Pramac D’Antin csapat, hogy végre jó esélyekkel és kezdett?l versenyképes m?szaki csomaggal vághatnak neki a MotoGP bajnokságnak 2007-ben. Meger?sítették helyén a németek reménységét, Alex Hofmannt, és leigazolták els? pilótának a harminchat esztend?s Alex Barrost. A brazilnak alighanem van még mit mondania a királykategóriában, miután pozitív, de nem különösebben szédületes kitér?t tett a Superbike-ban, az onnan visszavonulót fújt osztrák Klaffi Honda színeiben. Világos, hogy rengeteg fordulatot hozhat a 800 köbcentisen ‘nulladik éve’, de a D’Antin Ducatitól talán kevesen várnak csodát.
Pedig a spanyol-olasz alakulat most el?ször lesz igazi szatelit-csapata a Ducatinak, eddig inkább amolyan mostohagyerekként lehetett rájuk tekinteni. Dunlop helyett Bridgestone abroncsokkal szerelik a motorokat, hiszen az anyagyár is belátta, nem volna szerencsés, ha Desmosedicik a tabella hátsó felében kullognak. A gumiválasztásban nyújtott segítség mellett ugyancsak fontos, hogy az együttes majdnemhogy azonos GP7 motorokat kap az induláskor, mint Capirossi és Stoner. Ráadásul két emberük, Fabio Sterlacchini és Manuel Cazeaux már az els? naptól kezdve aktív részesei lesznek a versenymotor fejlesztésének. Összegezve tehát egészen másként tekint a Ducati Corse az ibériai partnerekre, mint az elmúlt szezonokban, az induláshoz legalábbis úgy t?nik, minden segítséget megadnak.
Legutóbbi hozzászólások