Általában ha sportos vezetési élményre vágyik valaki, le kell mondania valami másról – robogók esetében többnyire a hasznos nyereg alatti raktérr?l. A Gilera Nexus 125-ös változata esetében a tervez?mérnökök úgy t?nik, mintha megtalálták volna az arany középszert.
A tizenévesek tömegei felé kacsintgató kétkerek? ízig-vérig sportos járgány, ám ülése alatt akkora hely kínálkozik, ami egy kifejezetten városi robogónak is becsületére válna: a nyolcadliteres gép csomagtere egy zárt és egy nyitott sisakot képes magába fogadni úgy, hogy eközben kétségkívül kategóriája egyik legharapósabb versenyz?je. A törvényi szabályozásban el?írt 15 lóer?s legnagyobb teljesítményt közelíti (14,5 LE-t ad le 9.750 percenkénti fordulaton az Euro-3-as Piaggio blokk).
|
|
|
Menetkész tömege 186 kg, vagyis nem pehelysúlyban indul az új Nexus – ehhez viszont a 250-es modellr?l ismert kiváló futóm? társul dupla rugóstaggal és jókora, 35 mm-es villával, 260 mm-es tárcsafékkel el?l, s a klasszikus 240-essel hátul. Érkezése tavasszal várható.
Legutóbbi hozzászólások