Kölnben és Milánóban is a közönség elé állt, de pechére kevés jutott neki a rivaldafényb?l. Ami nem sokat jelent: érthet?, hogy volt lehengerl?bb látvány is a nagy nemzetközi szalonokon, s a látogatók figyelmét a nagymotorok garmada kötötte le. Mindegy: az igazi meccset úgyis a piacon játsszák le az új modellek, az YBR 250-nak pedig az expókon való észrevétlensége ellenére komoly üt?kártyái vannak, hiszen az igény egyre nagyobb a gazdaságosan fenntartható és könnyen vezethet? motorok iránt.
Egyhengeres, négyütem?, negyed literes blokk elektronikus befecskendezéssel, alacsony fogyasztással, tömeggel és üzembentartási költségekkel. Egy amolyan mindenkinek való motorkerékpár, ami városban a hatékony közlekedés eszköze lehet, de relatíve jó teljesítménye okán és mindössze 805 mm-es nyeregmagasságával az országúton is megállja a helyét.
Egyszer? recept az YBR-é. A retrós 125-ös változat után a Yamaha egyre szélesebb választási lehet?sget kíván adni mindazoknak, akiket vonz a váltós motor, de nem igénylik a nagy teljesítményt, nyers er?t. Egy letisztult, modern vonalvezetés?, minden faxnit nélkülöz? racionális, arányos és aranyos gépezet kielégíheti ?ket.
Az Euro-3 norma hatálya alá befér az injektoros er?forrás (ellentétben a szintén 250-es horizontot ostromló Trickerrel), amely enyhe lóer?növekményt is jegyez: 19 helyett 21 LE (a nyomaték közölt adata 20,5 Nm a korábbi 18,8-as maximummal szemben). Nem valami sok, mondhatják többen, de ne feledkezzünk meg az YBR rendeltetésér?l és 138 kg-os száraz tömegér?l, ami sokkal kevesebb, mint egy hasonló lökettérfogatú robogóé.
A váz egy klasszikus dupla bölcs?szerkezet, el?re egy 37 mm szárátmér?j? villa került, hátul egy progresszív csillapító rendszerrel dolgozó rugóstag található. El?l szimpla féktárcsa, 282 mm-es, hátul 130-as dob.
Külön érdekesség a tank, amely 19,2 liter üzemanyagot képes magába fogadni, s ezzel sok nagymotort is túlszárnyal: az egy telivel megtehet? távolság ismerve a négyütem? blokk amúgy is visszafogott benzinigényeit minden bizonnyal rekordszámba megy majd.
Legutóbbi hozzászólások