Mikor újra feltámasztották az itáliai Fantic márkát, rengeteg nagyratör? tervr?l lehetett hallani: visszatérésr?l és új gy?zelmekr?l a versenypályákon, modellek hadáról az új érában. Nyugodtan mondtatjuk, hogy a Fantic gyorsasági szekciója értékelhet? eredmény nélkül áll (250 köbcentis sportgépükkel nem sok sót ettek meg a vb-n). Viszont a gyár egykori vezércsillaga, a mítikus Caballero újjáélesztése ragyogó ötletnek bizonyult: lássuk be, az enduró szakágban több keresnivalójuk van a taljánoknak, még akkor is, ha saját piacuk határait aligha lépik át motorjaikkal. A nagy comeback óta az eicma motorkiállításon mindenesetre évr?l évre permanens a Fantic-jelenlét, s azzal együtt a persze a házi modellpaletta is b?vül: az idei újdonság a Caballero 125-ös változata.
A nyolcadliteres gép végigversenyezte a 2006-os szezont az olasz nemzeti 125 4T bajnokságban. Er?forrása egy négyütem?, légh?téses, Euro-3-as Yamaha-Fantic blokk 12,5 LE-s legnagyobb teljesítménnyel (15 LE a versenyváltozaté). Háromféle változatban lép porondra a tetszet?s motor, ezek: Regolarità Competizione, Regolarità Casa és SuperSeiMotard. Természetesen a kimondottan pályára szánt Competizione a legrafináltabb darab a trióból: ebben verseny f?tengely, nagynyomású dugattyú, 26 mm-es Dell’Orto racing karburátor, s?t kett?s gyújtástérkép sorjáznak.
A futóm? nagy motorokat idéz, igen kifinomult, a min?ségre pedig a föntebb említett pályatapasztalat és a beszállítói szerz?dések jelentenek garanciát. A fordított teleszkópvilla egy Marzocchi Shiver, a hátsó traktusban a rugóstag teljesen állítható. A felnik a Takasago Excel m?helyéb?l származnak, és a képet els? osztályú fékrendszer teszi teljessé.
Legutóbbi hozzászólások