A körülbelül hat éve Marc Teissier által életrehívott francia márka azzal nyitott a nemzetközi piacon, hogy remek triálmotorokkal hozakodott el?. Most pedig új paradigmák felé mozdul a kis gyár: 450-es endurót mutatnak be Milánóban, amely mellé egy 510-es változat is társul, majd vélhet?en 250-es modell is érkezik. A célkit?zések 2007-re: javítani az eddig is jó megbízhatóságon és a hatékonyságon; az eszközök: számos újítás a felhasznált alkatrészek és m?szaki megoldások terén. Jön a 4.5i és az 5.1i Enduro. A Sherco szerint ‘érettebb, kifinomultabb és hatékonyabb motorok.’
A végs? alkotás elkészítéséig a gall mérnökök bátor utat jártak be; nemcsak az volt nagy bevállalás részükr?l, hogy házon belül gyártják le a blokkokat, de az is, hogy kezdett?l fogva elektonikus befecskendezéssel operálnak. Az eredmény egy er?leadásban mézédes motor, amiben van kell? er? is.
Ez a két attribútum a pályán ‘könny? vezethet?ség formájában ‘ kamatozik, számol be a tájékoztatás: vagyis nem csak és kimondottan profi endurósoknak készül, a célcsoport részét képezi minden olyan amat?r endurós, aki nagyobb igénybevétel? szakaszokon is kipróbálná magát. A fejlesztés során a Sherco R&S mérnökei intenzíven kommunikáltak a versenyrészleg gyári pilótával. M?szaki részletek a motorokról az
eicma motorkiállításon derülnek ki.
Legutóbbi hozzászólások