A második tesztnapon a Ricardo Tormón végleges megállapítást nyert, hogy a valenciaihoz hasonló ringeken nemigen csökken majd a versenytempó a jöv? szezonban: a 800-asok nagyjából olyan köröket mennek, mint a 990-esek tették. Ebben az értelemben tehát a futamok nem lesznek ‘biztonságosabbak’, pedig az egész lökettérfogat-váltás indító oka a kockázat mérséklése volt.
Szerdán Valentino Rossi írta a táblára a leggyorsabb kört, másnap aztán Dani Pedrosa bizonyult a legsebesebbnek az új 212-vel, ezzel a képzeletbeli pole-t is megszerezte a két nap összesített id?eredményeit alapul véve. Mindössze három tizeddel a spanyol mögött zárt Chris Vermeulen: igazán betyárosan megy a Suzuki GSV-R 800. Ráadásul John Hopkins alatt is, aki harmadik.
Ausztrália és a Ducati képviseletében Casey Stoner – nagy meglepetésre – már a második tesztnapján maga mögé utasította a csapattárs Capirossit. Szintén kirívóan jól teljesített Garry McCoy az Ilmor X3 nyergében: úgy látszik, ? lesz Ilienék nyer?embere, hiszen amíg Pedrosát 54 századnyira közelítette meg, addig két és fél másodperces nagyságrendet vert Jeremy McWilliamsre és Andrew Pittre. Hatodik Nicky Hayden, csak kilencedik – túl a szekundumon – az idei ezüstérmes.
A Gresini csapat összepakolt és hazament, a második nap reggele már nem találta Valenciában sem Eliast, sem Melandrit, akik pozitívan
értékelték els? tapasztalatukat a japán gumis Hondával. Folytatás Sepangban.
1- Daniel Pedrosa – Honda RC212V – 1’32.66 (67 kör)
|
Legutóbbi hozzászólások