Még ki sem h?ltek a 990-es motorok, a csapatok nagyrésze máris a sajtó rendelkezésére bocsátotta ?ket. Zajlik az élet a Ricardo Tormón: miközben az együttesek a 800-as prototípusokat hangolják, a kíváncsi újságírók a 990-eseket vették birtokba, hogy kiderítsék, mit?l is olyan gyorsak ezek a motorok.
Két egykori legenda is csatlakozott a tesztel?k táborához: a ’93-as bajnok, a Suzuki mindenese Kevin Schwantz (aki mégsem vesz részt a Macau GP-n versenyz?ként) és az Eusosport szakkommentátora Randy Mamola is beállt a sorba a Rizla Suzuki által a sajtónak szervezett er?próbán.
|
Schwantz Vermeulen, Mamola Hopkins motorján okozott felejthetetlen perceket úgy a kollégáknak, mint saját maguknak. A két korosodó úriember, akár a gyerekek, olyan izgatottsággal a hangukban meséltek az élményr?l.
„Randy-vel mindig szórakoztató együtt motorozni, de ez bármikor átválthat éles harcba.” – kezdte Schwantz, aki egyetlen vébé titulusát épp a hamamatsuiak motorjával érte el. „Miután elhagytuk a boxutcát azonnal rátapadtam Randy-re, majd úgy gondoltam, jobb lesz, ha el?tte folytatom tovább a körözgetést. Ugyan olyan GSV-R-rel mentünk mindketten, a motor mindent úgy csinált, ahogy akartam. Nagy élmény volt ez a motorozás, emlékeztetett a régi id?kre, Randy pedig ugyan az a srác, aki egykoron volt.”
|
„Ez több volt, mint egy megszokott találkozó – ez inkább Suzuki történelmét idézte fel. Az els? dobogós eredményemet ennek a gyárnak a színeiben értem el, csodálatos emlékeim vannak arról az id?r?l. Nagyon nagy élmény volt három évtized elteltével újra egy GP Suzuki nyergében körözni. Amikor megláttam Kevint a pályán, arra gondoltam milyen jól fogunk majd szórakozni, aztán mikor elkezdtünk játszani egy kicsit, körülnéztem és már meg is el?zött. Ez volt a legjobb az egészben: míg mögötte mentem, volt id?m megfigyelni a stílusát, ami nem változott semmit az id?k során. Ugyan abban az egyedüli stílusban dönti a motort, ahogyan senki más nem tudja. Nagy élmény volt ez mindkett?nknek.” – tette hozzá Mamola.
Legutóbbi hozzászólások