A Japán Nagydíj utáni napon a MotoGP csapatai újra dolgoztak: méghozzá a 2007- es idény motorjaival. A Ducati és a Yamaha már Brnóban fellebbentették a fátylat a jöv? évad gépeir?l, a Honda kivárt még néhány hetet. A négyhengeres V blokkról semmiféle információt nem engedett ki a gyár, az RC212V-t magát pedig csak Pedrosa próbálta ki, Hayden ehelyett az RC211V aktuális problémáit igyekezett megoldani. A spanyol pozitívan értékelte az els? találkozást, azt mondta, más vezetési stílust igényel a 211-hez képest. Akárcsak Rossi a Yamahán, ? is felfedezni vélt 250-es vonásokat a lassítókkal tagolt motegi pályán.
Pedrosa szerint
|
|
‘Némelyik része kisebbnek t?nik, összességében kompaktabb benyomást kelt. Sok tulajdonságában egy 250-esre hasonlít, de azért nem az. A körid?k elég jók voltak ahhoz képest, hogy ez az els? tesztelés volt.’ Mondta ezt Dani Pedrosa a 800-as Hondával megtett ls? körök után Motegiben Az RC212V-r?l a Repsol YPF Media adott közre képeket. |
A Ducati folytatta a GP7-tel való munkát. A Desmosedicit ezúttal Sete Gibernau is kipróbálhatta, aki az el?z? tesztr?l vállsérülése miatt jelentett hiányzót. 43 kört tett meg, Capirossinál gyorsabb tudott lenni.
A Yamaha 800-as prototípusát természetesen csak Valentino Rossi tesztelte, Colin Edwards a jelenlegi M1-et állítgatta, a nap leggyorsabb körét az amerikai futotta meg.
A Suzuki is a hazai nagydíj utáni próbára id?zítette a 800-as MotoGP pályára vitelét: a hivatalos versenyz?k nem, csak Aoki és Akiyoshi tesztpilóták ültek a nyeregbe, akik szintén nem voltak túl b?beszéd?ek munka végeztével.
Képek: Rizla Suzuki MotoGP |
Hivatalos id?eredmények
|
|
Colin Edwards Camel Yamaha 1m 46.68s |
Legutóbbi hozzászólások