A második napon sem tétlenkedett a MotoGP mez?nye Csehország legendás brno-i pályáján tartott összevont teszten. Az els? napon a tengerentúlra szánt beállításokat, valamint abroncs tesztet hajtottak végre a csapatok, amit a kedden a pályára szakadó ég miatt nem tudtak az elkezdett formában folytatni, ezért aztán az LCR Honda, a Konica Minolta Honda valamint a Kawasaki után délutánra a Yamaha és a Ducati kivételével (?k a 800-ast tesztelték délután ) valamennyi egység elhagyta a ringet.
Valentino Rossi ezúttal becsülettel dolgozott (gondoljunk csak az év eleji IRTA tesztekre) mindkét napon, nem is tudták megfogni az olasz fenomént az ellenfelek. A Doktor legjobbja a tegnapi napon 1’58.117 volt, ami három tizeddel volt gyorsabba a Brno-ban megtáltosodó Capirossi legjobb idejénél. Rossi els?sorban az új Michelin-eket próbálgatta, valamint a kanyarsebesség növelésével volt elfoglalva. Elmondása szerint a motor már jobban reagál a parancsokra és a stabilitásán is tudtak javítani.
A jelenlegi listavezet? Nick Hayden is pozitív élményekkel távozott Brno-ból. A Repsol Hondások els?sorban a Doningtonban már egyszer bevetett, új fejlesztés? vázat vizsgáztatták, ami szépen muzsikált Hayden alatt a hétf?i száraz, valamint a keddi vizes tréningen is. 2002 AMA Superbike bajnoka elégedett volt az RC211V utolsó verziójával (ezután már nem várható komolyabb módosítás a motoron), ami véleménye szerint partner lesz a címért folytatott harcban.
Dani Pedrosa nem ült fel az új fejlesztés? gépre (nem is fogja használni a hátralév? versenyeken sem), ? a „régi” RC211V els? futóm?jével volt elfoglalva hétf?n. A második napon nem merészkedett ki az es?be a háromszoros világbajnok.
Ahogyan Marco Melandri sem, mivel a HRC-t?l nem kapott új alkatrészeket, a betervezett tesztprogramját pedig már tegnap elvégezte, így nem látta értelmét a keddi körözgetésnek. Ellenben csapattársa, Toni Elias, aki szorgosan gy?jtögette az információkat motorjáról. Elmondása szerint jó irányban haladnak, de még mindig sok munka vár rájuk, ha versenyképesek akarnak lenni.
A Rizla Suzuki legénysége is kemény két napot tudhat maga mögött. Vermeulen és Hopkins tesztelte az új Brodgestne-okat, kipróbált pár új alkatrészt, de els?sorban az új fejlesztés? futóm?r?l gy?jtöttek tapasztalatokat Csehországban. El?re új Öhlins villát, hátulra egy módosított leng?villát kapott a Suzuki, amit?l jobb kanyarstabilitást várnak a mérnökök.
Hogy ki mennyire tudott felkészülni a tengerentúli turnéra, azt a versenyek alkalmával majd megtudhatjuk. Els? állomás Malajzia, szeptember 10.-én.
Körid?k
|
|
1. Valentino Rossi ITA Camel Yamaha Team 1’58.117
|
Legutóbbi hozzászólások