Valentino Rossi (Camel Yamaha Team):
„Az els?dleges célunk az volt a mai napon, hogy felkészítsük az M1-est a hátralév? futamokra, de lehet?ségem nyílt kipróbálni a jöv? évi motort is. Annyit tudok most elmondani róla, hogy nagyon könny? irányítani, agilis kis masina.”
Casey Stoner (LCR Honda):
„A versenyen elég sok gondom volt a tapadással, ezért lemaradtam a dobogóról. A mai napon nagy lépést tettünk, hogy korrigáljuk ezt a hibát. Reméljük az új beállításokkal gyorsabb tudok lenni a versenyeken, és majd el?rébb tudok végezni a mez?nyben. 58 kört teljesítettem verseny gumikon, a motoromban pedig egy új központi rugóstag dolgozott, ami sokat segített. A nap végén kimentem a pályára az edzés-gumikon is, de nem hajtottam gyorsan, mert az 54. kör után már nagyon fájt a kezem, így jobbnak láttam befejezni a mai napot.”
Makoto Tamada (Konica Minolta Honda):
„A mai napon a versenyen jelentkezett tapadási hiányok kiküszöbölésére fordította a csapatom. Leginkább a hátsó csillapító beállítására koncentráltunk, valamint a motor megfelel? súlyelosztásának megtalálására öszpontosítottunk. Délután pedig kipróbáltam néhány új keverék? Michelin abroncsot is.”
Nicky Hayden (Repsol Honda Team):
„Összességében elégedett vagyok a mai nappal. Els?sorban a Doningtonban bevetett új vázra koncentráltunk, mely sokkal meggy?z?bben teljesített a mostani teszt alkalmával, mint akkor. Egyenletesem tudtam menni a motorral 1’58-on belüli id?ket, úgyhogy elégedett vagyok az elvégzett munkával. Holnap is keményen kell majd dolgoznunk.”
Dani Pedrosa (Repsol Honda Team):
„Ez egy jó tesz volt ma. A beállításokra fókuszáltunk, megprópáltuk megfejteni, hogy mi okozta a vasárnapi futamon jelentkez? nehézségeket. Azt hiszem sikerült pár használható beállítást találnunk, de azt majd csak a következ? versenyen tudjuk meg, hogy élesben mennyire m?ködnek ezzel. Emellett bevetettük az új els? Michelin abroncsokat, amik jól muzsikáltak a teszt alkalmával.”
Marco Melandri (Fortuna Honda Gresini):
„Kipróbáltunk pár beállítást, ami a gyorsulást és a végsebességet célozta, de nem sikerült elérnünk a kívánt eredményt. A HRC által beígért új alkatrészeket nem kaptuk meg, így használtuk azt, amink volt. A kvalifikációs beállításokon viszont sikerült csiszolnunk valamelyest, sokat szenvedtem az utóbbi nagydíjakon ezzel.”
Toni Elias (Fortuna Honda Gresini):
„Én a motor súlyelosztásával voltam elfoglalva, ugyanis a versenyen nagyon megterheltük a motor elejét, ezért maradt el a jó eredmény. Elégedett vagyok a mai munkával, sikerült bel?nünk a motor stabilitását.”
Körid?k:
|
|
1. Valentino Rossi ITA Camel Yamaha Team 1′ 57.315 (47 kör)
|
Legutóbbi hozzászólások