A képen látható járm? a JRL Cycles által megvalósított gépezet. Különlegessége a hosszanti elhelyezés?, radiálisan szerelt blokk, az igazi hír pedig az, hogy az amerikai gyártó végre megcsinálta, befejezte a munkát. Az els? példányt a Wisconsin állambéli Oshkosh városban állították ki, ahol valaki sebtiben le is fényképezte és az interneten publikálta. Megjegyzend?, hogy a motort nyilváno- san még nem indították be.
A kezdeti terveket (kis kép) nézve megállapítható, hogy a végtermék elég jól sikerült. Hatásos. A blokk gyártója a Rotec: egy héthengeres, légh?téses egység ez, egyike a valaha motorkerékpárba épített legnagyobb hajtóm?veknek. Ugyanezt a motort, pontosabban ennek el?djét szerelték több második világhá- borús repül?gépbe, és sokan azt tartják, hogy ez a szerkezet adta az alapot a kéthengeres V-blokkok fejlesztéséhez.
Jellemz?i a borzalmas mérv? teljesítmény és (papíron) a nagyon hosszú, dízelmotorokhoz fogható élettartam. Persze mindez csak az elmélet. A dolgok gyakorlati oldalát egyébként bárki megtapasztalhatja, hiszen a JRL kereskedelmi forgalomba tervezi állítani kreatúráját, ezt az elképeszt? Rotec motort, mely speciális chopperekbe építve nyilván nem kicsit vonzza majd a tekintetet a közutakon.
A wisconsini képanyagot készít? és közzétev? lesifotós két-három megjegyzéssel él. Kevéssé praktikus dolog például a hét darab oldalsó kipufogó. Ezeken aztán grillezheti a lábát az ember. A másik furcsaság a hatalmas szíj, amelynek alkalmazását biztosan átgondolják még, ha tényleg szériagyártásra kerül a sor.
Legutóbbi hozzászólások