RC212V lesz a jelzése azoknak a Hondáknak, amelyek a következ? szezonban indulnak a gyorsasági motoros vb futamain a szabályok értelmében akkor már 800 köbcentis királykategóriában. A rajtrácsra állítandó gépek számáról Tsutomu Ishii mondott néhány szót: ? a gyár ‘második’ embere Takeo Fukui elnök után. A HRC szeretné, ha továbbra is hat motort vihetne versenybe, természetesen kett?t a gyári csapat indítana, négy másikat pedig a szatelit illetve privát együttesek. Az év elején nem lesz semmilyen m?szaki eltérés a HRC-s illetve a privát gárdák motorjai között, ugyanabban a konfigurációban kapná mindenki az RC212V-ket az el?zetes információk szerint. Ishii hozzátette, hogy a 2007-es bajnokság folyamán a gyári pilóták számára további fejlesztések lesznek majd elérhet?ek. Küls?re a nyolcszázas Hondák nagyjából ugyanúgy néznek majd ki, mint a jelenlegi brnói típusú avagy slim RC211V-k.
Tsutomu úr elmondta, hogy továbbra is nyitottak arra, hogy blokkokkal lássák el a KR csapatot. Cáfolta, hogy V3-asok lennének ezek az új er?források, err?l a dologról most csak annyit lehet tudni, hogy ‘a fejlesztésük g?zer?vel folyik Japánban’ (minden valószín?ség szerint a V4-es elrendezés mellett teszi vagy tette le a voksát a konstrukt?r). A pilóták tekintetében nem terveznek semmiféle változtatást, bár Ishii megjegyezte, hogy a konkurencia megpróbál elvinni t?lük néhány ígéretes tehetséget: itt els?sorban Casey Stonerre gondol, akit a Yamaha környékezett meg.
Legutóbbi hozzászólások