A Ducati az els? gyártó, amely piaci forgalomba állítja egy MotoGP versenymotor h? másolatát. A Desmosedici RR küls?re és m?szaki megoldások tekintetében is Loris Capirossi és Sete Gibernau GP6 gépének replikája: a blokk sémája L 90 fokos négyhengeres, a tengelyeket fogaskerekek hajtják meg, lökettérfogata természetesen 998 köbcenti. A váz ferde acélszerkezet. Az Öhlins villa szárainak átmér?je 43 mm, a Brembo fékrendszer alapja pedig a 320 mm-es els? tárcsapár, a féknyereg radiális. A felnik magnéziumból készültek és a Marchesini m?helyéb?l kerültek ki.
Az utcai Desmo vonalvezetése kifinomult és részletes fejleszt?munka eredménye. Szélcsatornában tesztelték a járm?vet és annak karbonrost idomait, ebb?l is látszik a szoros rokonság a MotoGP modellel, amelynek aerodinamikájára nagy figyelmet szenteltek a Reparto Corse mérnökei. Legnagyobb teljesítménye 200 lóer? fölötti ennek a kereskedelembe szánt motornak.
Az elektronikus befecskendezés négy szeleppel, 12 lyukas injektorokkal történik. Kipufogórendszere 4-2-1-be megoldás, a többtárcsás száraz kuplung mellett a váltóm? teljes egészében kivehet?.
Az els? közúti MotoGP-replika persze nem moped-áron kerül a szalonokba: 50.000 euró körüli összeget kell megfizetnie a Desmosedicire vágyó ügyfélnek. A modellb?l négyszáz darabot gyártanak.
Legutóbbi hozzászólások