Hazai pályán, a barcelonai motorszalonon a Derbi nem kevesebb, mint hat új modellt mutatott be, és mindet a kis henger?rtartalmú kategóriákban. Máris itt a második Mulhacén, a GPR négyütem? lesz.
Nem sokat vesztegették idejüket a Derbinél: mikor el?jöttek a 650-es Mulhacénnel, megígérték, hogy hamarosan b?vül a család. Alig telt el néhány hét, és a barcelonai motorkiállításon már meg is mutatták a közönségnek a legkisebb házi-scramblert. Nyolcad literes négyütem? blokk, ugyanaz a hatásos vonalvezetés, mint a nagytestvér esetében.
Az igazi újdonságot az er?forrás jelenti: egy modern, négyütem?, négyszelepes egyhengeres egységr?l van szó, mely 15 LE leadására képes. Ez a motor teljesítményben tartja a lépést a kétütem?ekkel, csakhogy sokkal tisztább. Vízh?téses, hat sebességes váltóval szerelt, az Euro-3 normát teljesíti a Piaggio csoport által fejlesztett blokk.
Ugyanezt a gépházat beletették az agresszív küllem? GPR-be is, amelyet így két- illetve négyütem? változatban is kínál a Derbi.
Abszolút újdonságként állították ki Barcelonában a Freexter 125-öt és a Sendát.
Illetve a profi endurók mez?nyébe kívánkozó, hosszú felfüggesztésekkel ellátott DRD racing 4T-t.
Legutóbbi hozzászólások