A szabadság jegyében mutatkozott be a Piaggio új modellpalettája néhány héttel a pontederai székhelyú, több patinás márkát tömörít? csoport gazdasági átalakulása, nevezetesen a t?zsdére való bekerülése el?tt.
Szabadon mozogni a legnagyobb városi forgalomban, hosszú tömött autósorok között is, avagy szabadon élni, hogy az anyatermészet (de legalábbis a város széle) mindig elérhet? s könnyen megközelíthet? legyen – ezeket az emberi vágyakat egy robogó valóra válthatja, és erre a vágyra épít az olaszok 2006-os marketingje. A Piaggio egyszerre hat új járm?vet mutatott meg a nagyközönség- nek. Ezek formájukban minden eddiginél dinamikusabbak, karakteresebbek, anélkül persze, hogy le kelljen mondani a gyártó által eddig felkínált el?nyökr?l, a könny? és agilis vezethet?ségr?l, alacsony fogyasztásról és a környezetbarátságról.
A szóban forgó modellek a Zip, a Fly, az X8, a Liberty és a Beverly – ezek közül kett?t (a Beverly-t és az X8-at) egy teljesen újonnan tervezett, elektronikus befecskendezéssel operáló Master 400 nev? blokk hajtja.
Hallunk még err?l a motorról, hiszen a gyár nem titkolt terve, hogy etalonná váljon a négyszázasok mez?nyében. Egy vízh?téses, négy szelepes, 7.500 fordulaton 34 LE legnagyobb teljesítményt leadó blokkról van szó, amelynek forgatónyomatéka a 37,4 Nm-t is eléri 5.500-on.
A károsanyag-kibocsátás elektronikusan vezérelt, a katalizátoros járm? megfelel az Euro-3 normának. Olyan, a Master szérián már alkalmazott m?szaki megoldások kapnak helyet ezen az egységen, mint az utolsó generációs centrifugális kuplung, az új harang és egy lassulási nyomaték-szervó, amely a motorfék hatékonyságát érezhet?en növeli.
Az eredmény nagyfokú menetkényelem, csúcskategóriás teljesítmény, hatalmas rugalmasság, ötven köbösök szintjén mozgó fogyasztás és az ígéret szerint 40%-kal alacsonyabb fenntartási költségek, 10 ezer kilóméterenkénti szervíz-felülvizsgálattal.
Legutóbbi hozzászólások