Talma a legjobb hondás
|
|
A pálya állapota sokkal jobb, mint tavaly volt. Nincs akkora h?ség, és nem hord fel annyi homokot sem a szél az aszfaltra. Az els? nap délel?ttjén Talmácsi Gábor 4. helyen végzett 2.09.886 id?vel, ami elmondása szerint könnyedén jött. A délutáni id?mér?n minden versenyz?nek sikerült gyorsulnia, és a tavalyi körrekordot is sorra döntötték meg a pilóták. Talmának is sikerült megjavítania a KTM-mel elért tavalyi legjobb idejét, így 2.08.989-nel az els? felvonásban a 8. lett. Az id?mér?t az Aspar Apriliás versenyz?k nyerték, ami azt mutatja, hogy valamit nagyon jól eltalált a csapat. Talma nyilatkozata: ‘Reggel könnyen jött az eredmény, viszont az id?mér?n már nem annyira. Sokféle beállítást kipróbáltunk, az irány jó és holnap folytatjuk a munkát. A motor nem ment igazán, amin szintén szeretnénk még javítani, valamint finomítanunk kell az els? futóm? beállításain is, mert eléggé kemény a motor eleje. A végeredményt végignézve ugyanazok a versenyz?k vannak az els? 8-ban, mint Jerezben is. Annak pedig ismét nagyon örülök, hogy megint én vagyok a legjobb hondás!’ |
Imi közel három másodpercet javított a tavalyi idejéhez képest
|
|
Kiszámíthatatlan az id?járás Katarban. A Team Toth csapat tagjai fáradtan gyülekeztek a reggelihez, mivel az éjjel, a tomboló vihar miatt sem a versenyz?k, sem a csapattagok nem tudtak aludni. Ugyan a vihar reggelre elvonult, a pályán ott hagyta nyomát, hiszen rengeteg homokot hordott az aszfaltra. Imi a reggeli szabadedzés el?tt ellátogatott a Clinica Mobilé-be, hogy egy speciális kötéssel rögzítsék Costa Doktorék a sérült jobb vállát, mely Jerezben a verseny kell?s közepén ugrott ki a helyér?l. A magyar versenyz?nek megérkezett az új Berik b?rruhája, melyet már sz?kebbre szabtak és ami remélhet?leg tartani fogja a vállát. Imi a reggeli edzésen a futóm? beállításokkal foglakozott. A 15 megtett kör közül a legjobb, a 25. helyre volt reggel elég. A mez?ny nagyon szoros, hiszen abban a bolyban, ahol Imi a szabadedzésen végzett, 10 versenyz? ment egy másodpercen belül. Az id?mér?n is nagy volt az iram, ahhoz képest, hogy a pályán továbbra is csúszkáltak a versenyz?k és többen is elestek. A nagy h?ség most elmaradt. A leveg? 26 fokos volt, míg az aszfalt 41 fokosra melegedett fel. Imi az utolsó körben futotta a legjobb köridejét, ami a tavalyi leggyorsabb köréhez képest közel három másodperccel volt jobb. Ebben a körben jobb id?t is futhatott volna, de a pálya egyik piszkos részén megcsúszott, ami súlyos tized másodpercekbe került neki. Imi elmondta, hogy sokkal jobban érzi idén a pályát. Tavaly szinte egyáltalán nem ment rajta a motorozás, de idén, mivel jobb a tapadás és nincs olyan h?ség, jobban élvezi a körözést. Tóth Imi #45: „ A reggeli futóm? problémákat még nem sikerült megoldani. A motor eleje és hátulja is rázkódik, ami nagyon megnehezítette a dolgomat, mivel több kanyarban sem sikerült a megfelel? íven tartani a motort. Top speedre már sokat javultunk, de a vibráció is feler?södött, szóval holnapra meg kell találnunk az arany középutat, így a nap hátralév? részében a telemetriát elemzzük és a futóm? specialistával is átbeszéljük a gondokat. A pálya tapadása egész jó, bár néhány kanyar nagyon piszkos. Sajnos a kötésem nem tartott tökéletesen. Kanyarodás közben van egy pont, f?leg a bal kanyarokban, amikor elszáll az er? a vállamból és nem bírom tartani a gépet. Emiatt a bal vállamat és karomat eléggé meger?ltettem és most már hál’ istennek az is bedurrant. Most visszamegyek a dokihoz és megbeszélem vele, hogy holnap másképp rögzítsük .” |
Katar, 125kcm: az els? nap összesített eredményei
|
|
1. Mattia PASINI ITA APRILIA 2’07.628 |
Legutóbbi hozzászólások