Gyors és lassú kanyarok, mindössze két egyenes – a vezetési stílus és a technikai tudás rengeteget számít és szinte mindent eldönt a jerezi pályán, persze ami az emberi tényez?t illeti. A másik részr?l jól beállított motorra van szükség, hiszen sokba kerülhet egy nem megfelel? rugózás vagy egy elhibázott gumiválasztás. Az id?jósok egyébként részben felh?s eget mondanak a hétvégére, csapadék nem várható Andalúziában.
Bátor, folyamatos és precíz motorozást követel meg az 1986-ban épített spanyol aszfaltcsík – talán éppen emiatt kedveli oly’ nagyon a pilóták jelent?s része. Tizenhat kanyart számlál, és csak két – viszonylag rövid – egyenes rész, emiatt a futóm?nek nagyon helyén kell lennie, nem megengedett a bizonytalanság a kigyorsításoknál. Jó id?ben elengedhetetlen, hogy kell?en tapadjon az els? kerék. Jerez nem gyors pálya a szó klasszikus értelmében, a motorer? annyire nem domináns, mint más helyszíneken. El?nyben lehetnek azok a csapatok, amelyek teszteltek a helyszínen a téli felkészülés során.
A biztonságra hagyományosan nagyon odafigyelnek Jerezben, a szervezés általában magas színvonalú, a közönség pedig szépecskén meg is töltötte a lelátókat az elmúlt években. A tribünökr?l a ring legnagyobb része jól belátható. A pályát tavaly aszfaltozták újra, ugyanekkor modernizálták a médiaközpontot is
A pálya adatai: Távok:
2005-ös gy?ztesek |
Legutóbbi hozzászólások