Teljes neve Battlax BT-002 Street és a Bridgestone kimondottan azok számára fejlesztette, akiknek fontos, hogy a gumik miatt ne vesszen el sok a motorjuk teljesítményéb?l. Sportmotorokra, pályagépekre alkották meg, tehát komoly kutatási és fejlesztési munkák árán, bonyolult számítógépes szimulációkkal és nagyon akkurátus tesztelési-átadási eljárásokkal. Ennek eredményeképp a BT-002 Street teljesítményben, tartósságban, kényelmi fokban és biztonság tekintetében is jót alakít a legtöbb motorkerékpáron.
A japán gyártó részvétele a MotoGP világbajnoki sorozatban nagy segítség az ehhez hasonlóan avantgárd gumik fejlesztésében. A Bridgestone teljes mértékben versenypályára szánt BT-002 szériájából származnak az új országúti abroncsok, amelyek útfogása és kanyarban mutatott pontossága is meglep?.
Mint immár sok gumiabroncs esetében, az elüls? talp szerkezete itt is kétféle keverékb?l van: a középs? sáv közepes keménység?, az oldalsó részek puhábbak. Az összeer?sítési pontokat, felületi eltéréseket egy spirális acél abroncs (MSB) fogja össze egyenletessé, ez egyebként a hagyományos társaknál sokkal könnyebbé és egyidej?leg stabilabbá is teszi a gumit.
A fejlett, HTSPC (High Tensile Super Penetrated Cord) technológia merevvé, rugalmassá, az ütésekkel szemben pedig ellenállóvá teszi a terméket. A hátulsó gumi keveréke szilikonban gazdag, ett?l a tapadási paraméterek javulnak. A profil és a futófelület kialakítása teljesen megfelel a versenypályára alkalmazott (‘full-racing’) BT-002-jével: a széles sugár és a sima korona el?segíti a folyamatos, lineáris kanyarvételt.
A remek karakterisztika kiaknázásához szükséges a felfüggesztések jó beálltása – ez pályán és közúton egyaránt így van.
A Battlax BT-002 Street széria háromféle méretben kerül a piacra: 120/70ZR17 (58W) (els?) – 180/55ZR17 (73W) és 190/50ZR17 (73W) (hátsó). Az európai forgalmazókhoz 2006 májusában érkezik meg a modell.
Legutóbbi hozzászólások