Felfüggesztés
A Brutale 910R modellen, mint sorozatgyártású modellen debütált a Marzocchi USD 50mm átmér?j? villája. Ezek a villák a bolonyai gyár által gyártott legrangosabb termékek. A fölfordított villa többféle beállítást tesz lehet?vé (13 benyomódási és 32 kirugózási beállítás) és a karbon-nitriddel való kezeléssel javították a siklási jellemz?ket. A 910R egyedi megjelenését a felfüggesztésnek is köszönhetjük.
A hátsó felfüggesztés bólintásgátló Sachs lengéscsillapítóval és állítható rugóel?feszítéssel szerelt, gyors és lassú csillapítást tesz lehet?vé.
Fékek
Az MV Agusta Brutale 910R mutatta be a Brembo P4/34 radiális féknyereggel szerelt fékrendszerét, melyet a Brutale logo díszít. Ez a Superbike-ból és MotoGP-b?l származó, a szilárdság érdekében radiálisan megtámasztott monoblock fékrendszer kizárólagosan az MV Agusta részére lett kifejlesztve. A megnövelt 320 mm átmér?j? acél féktárcsák, alumínium peremmel ugyancsak újak. A hátsó fék változatlanul 210mm átmér?j? egytárcsás és négydugattyús.
A Nissin fék és kuplungkar kizárólag az MV Agustának készült és rendkívüli aprólékossággal állítható. A Brembo kovácsolt alumínium felnik Y küll?kkel elöl 3,5” 17” –es, hátul 6” 17” –es méretben készülnek. A gumiméret elöl 120/70 ZR 17, hátul 190/55 ZR 17.
Er?forrás
A Brutale 910R a leger?sebb er?forrással szerelt a Brutale típusválasztékból. A 910 S-b?l származó er?forrástól az alábbiakban különbözik:
1. Új, kézzel polírozott szívócs?
2. Verseny kipufogó
3. Speciális EPROM
Tömeg megtakarítás alkatrészenként
|
|||||||||||||||||
|
Az er?forrás a 750 EV sémáját követi az F4 1000-es jellemz?ivel frissítve. A soros négyhengeres er?forrás furatmérete 73,8mm-r?l 76 mm-re, míg a löket 43,8mm-r?l 50,1mm-re n?tt. Az er?forrás küls? mérete nem változott, így a régi vázba ugyanúgy beleillik. Az F4 1000 er?forrásával közösen fejlesztett blokk nem csak mechanikai evolúción esett át, hanem óriási tömeg megtakarítást (2637 g) is eredményezett.
Mint már az F4 1000-es fejlesztésénél megtapasztalták, a henger?rtartalom növelése hangsúlyosabbá teszi a radiális szelepelrendezés hatékonyságát, azaz nem párhuzamos az elrendezés, hanem 4 0 összesen (szelepenként 2 0 ).
A 910-es blokk egy rendkívül igényes váltóhoz csatlakozik, mely a GP Cagivákból származik. A hatékonyság mellett az er?forrás megfelel a legmodernebb környezetvédelmi el?írásoknak, köszönhet? a dupla kipufogódobban elhelyezett katalizátornak
Teljesítmény
A 910-es blokk teljesítmény szempontjából is fölülmúlja el?djét. A maximálisan elérhet? nyomaték szempontjából is nagy növekedés következett be. Ez a 750-esnél 79 Nm/10500ford./perc, míg a 910-nél 96 Nm / 7.900 fordulat percenként. A legszembet?n?bb tény a 750-el összehasonlítva a közép s? tartományban figyelhet? meg.
5.000 fordulat/percnél +21 LE, 7000 ford./percnél +24 LE, 8000 ford./percnél +29 LE, ahol a 910-es a maximális nyomatékot nyújtja. A motor 11.000-es fordulaton éri el a legnagyobb, 136 LE teljesítményt (144 LE versenykipufogóval). Habár a végsebesség másodlagos szempont ennél a típusnál, így is 7 km/h-t n?tt.
Legutóbbi hozzászólások