Imi hamar befejezte a mai tesztnapot, mert teljesítették a mára kit?zött célokat, de a f? ok az volt, hogy nagyon fájt a csuklója. 59 kört ment összesen, ebb?l a 33.-ban futotta a legjobb, 1.49.010-es idejét, ami 7 tizeddel gyorsabb, mint az eddigi jerezi legjobbja.
‘Nagyon örülök, hogy sikerült ezt az id?eredményt elérnünk! Nagyon jól dolgozott a csapat, sikerült úgy beállítanunk a motort és a rugózást, ahogy én szerettem volna. Versenyszimulációt is csináltam, ami alatt egyenletesen tudtam tartani az 1.49-es körid?t. A telemetrián tisztán látszik, hogy két kanyarban rontok, nem megfelel? helyen kezdek el dönteni, ezáltal letérek az ideális ívr?l. Holnap ezekre fogunk koncentrálni. Lecsúsztam ugyan a 19. helyre, de két órával hamarabb befejeztem a tesztelést (akkor még 14. volt – a szerk.). A helyezés most nem számít, a futamokon úgysem tudunk órákig körözni. A lényeg, hogy sikerült nagyon jól beállítani a motoromat és könnyedén mentem a legjobb id?met, úgy, hogy még be is tartottak.’ – mondta Imi, miután lejött a pályáról.
Egy szerencsétlen baleset beárnyékolta a mai napot, ami miatt holnap sajnos csökken a csapat létszáma. Imi egyik szerel?je Achilles-ín szakadást szenvedett, operációra szorul, ezért már haza is utazott.
Legutóbbi hozzászólások