És megnyíltak az ég csatornái: az utolsó idei tesztelés utolsó napján megjött a monszun Malajziába. Az ázott reggel így a pályán egymás köridejeire rátronfoló Rossi és Melandri, versenytávokat teljesít? Hondák, Yamahák, Suzukik és Kawasakik helyett valami egészen más képet mutat. Aztán ahogy eláll az es? és szárad a pálya, jönnek a pilóták és a meglepetések is sorban: például Pedrosa, aki a Michelin soft gumijaival a nap leggyorsabb körét jegyzi Hayden és Melandri el?tt.
Gyorsak a Suzuki és a Kawasaki csapatok képvisel?i is, ami a Bridgestone-ok versenyképességét jelzi. A tabella alján Ellison az egyetlen Dunlop-talpas motorral: a Tech3 Yamaháját megül? angol egyértelm? hátrányban volt a többiekhez képest, és nem a motor miatt.
A ‘párbaj’ ugyan elmaradt, de sem Melandri, sem Rossi nem kesereg efölött. ‘Versenyszimulációt csináltunk és négy különböz? gumit teszteltünk volna, de az es? miatt borult a program‘ mondta Macio. ‘Két es?gumival dolgoztunk így, ám csak az egyikkel sikerült befejezni, amit akartam, mert a pályán váltakozni kezdtek a nedves és a száraz részek. A három nap mérlege pluszos. Az RCV beállításai rengeteget javultak az itteni nagydíj óta.’
Rossinak is meglett volna a maga programja: ‘Szimuláció lett volna az új motorral, reggel. Füstbe ment terv. Köröztem egy párat a régi motorral, teszteltem néhány gumit, és ennyi. Azt kell mondjam, meggy?zött ez a tesztelés: amellett, hogy remek dolgokat csináltunk a régi géppel, nagy kezdést vettünk a 2006-os szezon felé. Tengernyi adatot gy?jtöttünk, amivel lehet majd dolgozni. Nekem legalábbis azt mondták, hogy nagyon sokat fognak elemezni a téli szünetben, hogy készen legyünk a tesztmunka folytatására.’ A világbajnokra és Edwardsra már csak egy esemény vár idén: egy díjátadó Japánban. Aztán a kiérdemelt pihenés.
Szepang, 3. nap – nem hivatalos eredmények
|
|
1. Dani Pedrosa (SPA) Honda, 2’02.77
|
Legutóbbi hozzászólások