Az Adventure 990 volt egyike azoknak az újdonságoknak, amelyeket a KTM magával hozott a 2005-ös milánói Szalonra. Bizonyos szempontból várható volt, hogy el?bb vagy utóbb 990 köbcentis blokkot kapjon az osztrák kalandmotor, egyrészt az új normatívák miatt, másrészt mert a befecskendezés megfogja a megrögzötten szomjas er?forrás fogyasztását. Ami a vizuális élményt illeti, ez a modell h? marad felmen?ihez: a design nem nagyon változott.
Klikk.
Az igazán nagy dobás a valójában 999-es motor, ami egyébként a Super Duke-ban is dolgozik, 97 lóer?s legnagyobb telejsítménnyel 8.500 fordulaton és 95 Nm-es nyomatékkal 6.500-on. A 48 mm-es szelepekkel operáló elektronikus befecskendezés a Keihin munkája; az új rendszer hatására sokkal lágyabbak a lobbanékony kéthengeres gázreakciói.
Klikk.
A katalizátorral kiegészülve a mattinghofeniek gépe teljesíti a szigorú Euro-3 károsanyagkibocsátási el?írást. A számos kiegészít? között az ABS is szerepel.
Klikk.
Nem jegyez módosulást a futóm?: maradt a bölcs?szerkezetes váz és a nagy rugózású WP felfüggesztések. Néhány részletében változik csak az Adventure, m?anyag védelemek kerültek az oldalsó idomzatra, amelyek hatékonyabb védelmet nyújtanak a tipikusan terepmotoros sérülések ellen. Ezenkívül új irányjelz?ket kapott a járm?.
Az Adventure 990 tömege 200 kg alatt marad szárazon (199 az ABS nélkül változaté), amivel ez a motor továbbra is a legkönnyebb a maga kategóriájában. Standard (mély nyerges) és ‘S’ verzióban, Dakar grafikával kerül a kereskedésekbe január végén, 12.920 eurós listaáron.
Legutóbbi hozzászólások