A supermotard folyamatos, dinamikus fejl?dés alatt van: nem telik el év, hogy ne érkezzen a szériában gyártott motorokra a versenypályáról származó evolúció. Ahogy a krosszmotoroknál, a motardok esetében is az új modellek nagyon közeli rokonságban állnak a gyári versenygépekkel. A Husqvarna eredményei a pályán önmagukért beszélnek: a motort, ami a piacra SM-R széria néven kerül ki, a hivatalos pilóták útmutatása alapján fejlesztették.
Klikk.
Mindkét lökettérfogatú (450 illetve 510, a két blokk csak a furatátmér?ben különbözik) er?forrás nagyobb átmér?j? szelepeket kapott (33 helyett 37 mm befelé, 28,5 helyett 31 mm kifelé), és több alkatrészt cseréltek ki, helyettesítettek más kivitel?vel . Futóm?-téren egy 50 mm-es Marzocchi villa érkezésér?l kell megemlékezni és egy újfajta kormány-rögzítésr?l. A fékberendezés legjelent?sebb újítása a radiális féknyereg, ezenkívül a hátsó, 240 mm-es tárcsa és az állítható fékkar is változott. A magasságban állítható kormány íve is más.
Klikk.
A m?szerpanel szintén új és digitális, a fényszóró pedig er?sebb. A kínálatban található a korlátozott darabszámban gyártandó SM 450 RR, ami kimondottan versenyzésre való.
Klikk.
Változik a nyolcad literes modell is: a rászerelt elemek cserél?dnek ki a 2006-os SM 125-ön (benzintank, csövek, oldalszárnyacskák és nyereg). A kis kétütem? blokk a fejleszt?munkának köszönhet?en jobban teljesít az alacsony és közepes fordulattartományokban. A Husqvarna hivatalos színe a világbajnokságon a vörös-fehér lesz,
Legutóbbi hozzászólások