A kormány alumíniumból készült, és egy speciális karcmentes bevonattal látták el. Kétoldalt jókora kézvéd?k találhatók, amelyek egyben az els? fék és a kuplung hidraulikus kezel?karjait is védik.
A rászerelt elemek terén nem kell szégyenkeznie az új BMW modellnek, ez rögtön látszik: a meglepetések sorát az acél csomagtartó dobozok és a szélesebb lábtartók zárják.
A váz maradt a GS 1200-asé, csupán apró módosítások érték a középsztender körüli részen. A Telelever típusú els? és a leng?karba épített kardántengelyes evo-Paralever hátsó felfüggesztéseken nem volt nagyon mit változtatni. Egyedül a keresztküll?s, alumínium kerekek jelentenek abszolút újítást a futóm? terén.
A gépház is lényegében maradt a régi: a kéthengeres 100 LE leadására képes 7.000 percenkénti fordulaton és 115 Nm-es nyomatékot produkál 5.500-on. A legnagyobb sebesség 200 km/ó fölötti, annak ellenére, hogy a motor tömege szárazon 223 kg.
Az R 1200 GS Adventure-t 2006-ban kezdi értékesíteni a BMW, hogy milyen áron, még nem tisztázott. Nincs helye titkolózásnak viszont a megrendelhet? kiegészít?k terén: a mérföld hosszú lista alighanem mindenkinek lehet?séget nyújt arra, hogy kedvére alakítsa, személyre szabja motorját. A gumikészlet felár nélkül választható (országúti vagy rovátkolt fajta), míg az olyan extrákért, mint az ABS, a f?thet? kormánycsutkák, a plusz fényszórók, az alumínium táskák vagy a 33 literes topcase, a tanktáska, a fedélzeti számítógép vagy a GPRS, már komolyabban a zsebbe kell nyúlni.
Ferodo fékbetétek vásárolhatók ehhez a motortípushoz is a
|
üzleteiben.
|
Legutóbbi hozzászólások