A BMW úttör? sportmotorja, az F 800 S november 15-én, a milánói Motorszalon alkalmával fog a közönségnek bemutatkozni. A félig felidomzott gépr?l a kémképek és fotóbolt-alkotások után hivatalos felvételek láttak napvilágot a müncheni gyár részér?l, néhány releváns adat kíséretében. Tudni például, hogy a járm? össztömege 190 kg-nál kevesebb szárazon (menet- készen két mázsa körül) és hogy a BMW supersport-generációk egész sorát tervezi megalkotni erre a modellre alapozva.
Klikk.
A teljesen új blokkot a Bombardier és a Rotax közösen fejlesztette. Gyártására a Rotax ausztriai üzemében kerül sor, míg az F 800 S végs? összeszerelése Berlinben történik majd.
Ez a BMW történetének legels? olyan soros kéthengerese, amelyet hengerenként négy szeleppel szerelnek. Magas a sürítés aránya (12:1), a bels? égésterek kivitelezése pedig hasonló a K-sorozat modelleiéhez. Ez a megoldás különösen hatékony és kijutó káros gázoktól mentes égetést biztosít, meg sokkal alacsonyabb fogyasztást a kategória többi tagjához viszonyítva. A váltó hat sebességes.
Klikk.
Teljesítmény tekintetében 80 LE-s adatról hallani, s állítólag az er?forrás igen magas fordulatszámokig hagyja magát felpörgetni, imigyen kielégítve a tényleg sportos vezetésre vágyók igényeit. A végáttétel, akár az F 650 CS esetében maximális csendességet szavatol minimális karbantartásért cserébe. Mivel a szíj könnyebb a kardánnál, optimális választás lehet nemcsak a tartósság, henem a tömegeleloszlás szempontjából is.
Az új BMW tehát Milánóban lesz látható a németek standján. Az árát még nem közölték.
Legutóbbi hozzászólások