Párizsban bemutatkozott a 2006-os Honda Deauville. Er?sebb blokk, megújuló küls?, megannyi megoldás a sokoldalúság érdekében: hamisítatlan túragép, ami a napi használatban igazi alternatíva lehet a robogókkal szemben.
Az integrált táskák ötlete maradandó vívmánnyá lett: ezen az újonnan bemutatott modellen 44 illetve 54 literesek a tetszet?s ráépített oldalsó rakterek – s?t a 2006-os Deauville-en a két táska közt alagútszer? összeköttetés is van, így hosszúkás tárgyakat is mosolyogva szállítmányozhat a motoros.
De küllemében is nagyot változik a Honda, igazodik a korhoz és annak szelleméhez. Új fényszórót kap, szélesebb és nagyobb védelmet biztosító idomzatot – sok az apró design-jelleg? változtatás, még ha els? ránézésre úgy is t?nhet, nem sokban módosult a motor a korábbiakhoz képest.
Az er?forrás új fejlesztés?: a V2-es egészen 680 köbcentiméterig n?, a három szelep négyre cserél?dik. Ezeknek, s az alkalmazott hengerfejeknek is köszönhet?en a teljesítmény 15%-kal emelkedik: 65,8 LE 8.000 percenkénti fordulaton, míg a közölt legnagyobb forgatónyomaték 66,2 Nm 6.500-on. A katalizátorral ellátott blokk megfelel a szigorú Euro-3 károsanyag-kibocsátási normának.
Az olyan meghatározó jellemz?khöz, mint a kardán áttétel és a hosszú, krómozott, jobboldalt futó kipufogó, nem nyúlt a Honda.
A felszereltség meglehet?sen er?s: a minden igényt kielégít? m?szerpanelr?l immár semmi nem hiányzik – még a benzinszint-jelz? sem.
A fejidom manuálisan két állásban rögzíthet?, míg a visszapillantó tükrök szélesebbek és a korábbinál jobb kilátást szavatolnak.
Az aranyszárnyas gyár szeretné tartani magát azon ígéretéhez, hogy 2007-ig minden modelléb?l tet? alá hoz ABS-es változatot: ennek megfelel?en a most szériában CBS rendszerrel szerelt Deauville-b?l is érkezik blokkolásgátlós verzió.
Legutóbbi hozzászólások