A blokkok teljesen új fejlesztés?ek és kompaktabbak is – a méretcsökkentésre többek közt azért is szükség volt, hogy az egység alá odaférjen a kipufogó. A vezérm?- és a segédtengely geometriájának megváltoztatásával az er?forrás jelent?sen rövidebb a korábbinál. A 750 furat x löket szorzata is módosult (72 x 46 mm-r?l 70 x 48,7 mm-re), ezzel a megoldással vélhet?en konzisztensebben is teljesít a blokk a közepes fordulattartományokban. A befecskendezést mindkét gépen az ún. SDTV rendszer végzi, dupla beöml?- szeleppel és injektorral.
A m?szaki újdonságok közt meg kell említeni a SET (Suzuki Exhaust Tuning) kipufogószelep és egy újonnan tervezett kuplung érkezését, amelyek mindkét 2006-os gépen megtalálhatóak.
A ‘nyesett’ kipufogó koncepciója, amelyet a R6-on is láthattunk és amit a Suzuki SAES-nek (Suzuki Advanced Exhaust System) keresztelt abban áll, hogy a kipufogó nagy része a motor alatt , középen és az optimális tömegelosztás érdekében igen mélyen helyezkedik el.
A lábtartókonzol állítható.
Legutóbbi hozzászólások