B?vül a CBF család, méghozzá ‘fölfelé’: érkezik az ezer köbcentis változat, mintegy válaszként a Yamaha FZ1-ére, még akkor is, ha a Honda a CBF 1000-rel inkább a sokoldalúságra, mint a sportosságra utazik.
Az egy literes modellt ugyanaz a szellemiség hatja át, mint ami a kis hatszázast – vagyis könnyed vezethet?séget, jó teljesítményt és megbízhatóságot ígér.
E nemes szemlélet munkált az aranyszárnyasok fejleszt?iben akkor is, mikor a jelenleg házon belül hozzáférhet? szériában gyártott legkomolyabb er?forrást – a CBR 1000 RR soros négyhengeres blokkját – építették a CBF-be.
A teljesítmény maximumát 97 LE-ig vitték le (8.000 percenkénti fordulat mellett), de ami igazán figyelemre méltó, az a forgatónyomaték, amely a gyári közlés szerint 97 Nm már 6.000-en. Vagyis a motor er?leadása igen kellemes és testes lehet az alacsony és közepes fordulattartományokban.
A futóm? megtervezésekor az egyszer?, ám annál funkcionálisabb megoldásokra törekedtek a Hondánál. A hagyományos villa szárátmér?je 41 mm, a hátsó felfüggesztés terén nincs újdonság, a fékek klasszikusak – 296 mm-es tárcsa, négy dugattyús féknyereg.
A járm? általános kezelhet?sége vélhet?en remek, hiszen az 1000 méretei megegyeznek a CBF 600-aséval (tengelytáv: 1.484 mm), a menetbeállítások pedig ebben az esetben is b?ségesen személyre szabhatóak.
A nyereg három magasságban állítható, a kormány egyszer?en húzható el?re-hátra és a fejidom is könnyedén két különböz? pozícióba hozható.
Legutóbbi hozzászólások