Jobban érvényesült a papírforma a szombati Q2-n a nyolcad literes géposztály kvalifikációs edzésén, mint a pénteki napon. Délel?tt még nem igazán találták a ritmust a pilóták, kés?bb azonban az elmélyült m?helymunkát igyekezett mindenki minél gyorsabb körök formájában kamatoztatni. A KTM-esek a második szabadedzésre javultak föl igazán – ezt Mika Kallio nyerte alig valamivel a pénteki gy?z? Di Meglio el?tt. Talmácsi abban a körben nyolcadik volt, míg Tóth Imre 2’20-on kívül motorozott, azaz közelébe sem került a javításnak.
A figyelem középpontjába csakhamar a svájci Thomas Lüthi került – ? lépte át els?ként a 2’15-ös küszöböt már az éles id?mér?n. Többen, köztük Talma is faragott a köridejéb?l, ám az Elite Honda Motegiben csúnyán felbukó, Malajziába sérülten érkez? Lüthit nem érhették utol. Másodikként Mattia Pasini zárt a svájciénál sz?k három tizeddel gyengébb id?vel. Talma nagy hajrával az els? sorba küzdötte fel a 14-es rajtszámú KTM-et, míg mell?le a csapattárs Kallio indulhat – így teljes az els? négyes. A második vonalból Simoncelli (Aprilia), a pályát meglep?en jól érz? cseh Pesek (Derbi), az elmúlt Nagydíjakon konstans formát mutató Poggiali (Gilera) és a KTM harmadik ereje, Simon reménykednek egy jól elkapott rajtban. Lukas Pesek mehetett volna jobb id?t is, ha motorja nem mondja fel a szolgálatot, miközben a versenyz? épp soft gumival kezdte meg egy gyorskörét.
Tóth Imi nem javított pénteki köridején, a 26. rajtállás az övé a vasárnapi szepangi Maláj GP-n.
Tóth Imi beszámolója
|
|
Reggel ugyan er?s napsütés volt, a pálya az éjszakai es?zések és a magas páratartalom miatt elég vizes volt. Ennek ellenére a versenyz?k slick gumival mentek ki. Az edzés vége felé száradt fel a pálya, így csak pár gyors kört tudtak menni a versenyz?k az id?mér? el?tt. Ez sajnos hiányzott is és mivel nem volt Iminek gyors körre a jó beállítás, délután nem is tudott javítani, így visszacsúszott a 26. rajthelyre. ‘Amikor kijöttem gumit cserélni, állítottunk a futóm?vön. Utána 8 percnél még ki kellett jönnöm, mert nem volt jó a motor, t?t cseréltek, így már csak 1 körre maradt id?m. Ez sem jött össze, így nem tudtam javítani. Holnap mindent megteszek, még nincs veszve semmi.’ |
Szepang, 125cc: a rajtrács összetétele
|
|
1. HONDA T.LUTHI SWI 2’14.546 |
Legutóbbi hozzászólások