Speciális változatként – Gladio néven – született meg, 910 lett bel?le – az MV Agusta Brutale 910-t szériában kezdi gyártani a varesei gyár.
A Brutale 750-hez képest lényegi változások csak a blokkot érintették, hiszen a motor vonalvezetése és designja aligha szorult javításra.
Az er?forrás sokat megörökölt az F4 1000-ben dolgozó egységt?l. Soros négy henger, vízh?tés, 16r szelep, 909 kcm. Változtak természetesen a méretek a háromnegyed literes el?dhöz képest: 73,8 x 43,8 mm-r?l 76 x 50,1 mm-re; így jön ki a plusz 159 köbcenti.. A forgatónyomaték az alakításnak köszönhet?en kb. 15%-kal emelkedett, különösen a közepes fordulattartományban érezhet? a növekmény (így 9,7 Nm @ 7.900).
A maximális teljesítmény 21 LE-vel több 5.000 percenkénti fordulat mellett, +24 LE 7.000-en és +29 LE 8.000-en. Összesen 136 LE az újonnan épített blokk ereje, ez 11.000 fordulatnál jön el? bel?le (a járm? tömege szárazon 184 kg). A legnagyobb sebesség gyári közlés szerint 255 km óránként.
A fékberendezést szintén az F4 1000-t?l vette örökbe a Brutale 910: hatdugattyús Nissin nyergek dolgoznak el?l a 310 mm-es tárcsákkal, míg hátul négy dugattyús a féknyereg, 210 mm-es a szimpla tárcsa. A Nissin tervezte a fék- és a kuplungkart is, ezeknek érdekessége, hogy mikronnyi pontossággal be lehet állítani mindegyiket, a személyre szabott, leghatékonyabb használat érdekében.
A futóm? alapjaiban a 750-es modellé: króm-molibdén acél cs?váz, teljesen állítható Sachs központi rugóstag, 50 mm-es felfordított Marzocchi villa
Legutóbbi hozzászólások