Nagy kerekek a kényelemért és a biztonságért, négyütem? blokk az alacsony károsanyag-kibocsátásért, kis fogyasztás, sima és nem túl magas központi lábtartó, hogy a kevésbé tapasztaltak is könnyen tudják vezetni. Ezek a legf?bb jellemz?i a bolognai gyártó legfrissebb modelljének, amely szeptembert?l kerül a piacra bruttó 2.145 eurós listaáron.
A Malaguti bemutatta a négyütem? Ciak 50-t. Els?sorban a biztosan, könnyen vezethet?, jól kormányozható és ugyanakkor kényelmes robogóra vágyó – igen széles – réteget kívánják megcélozni, felhasználva a Ciak Master 125 és 150 modellekb?l származó tapasztalatokat. A kerekek 16′-esek, a fékrendszer el?l 230 mm-es tárcsából, hidraulikus, kétdugattyús nyeregb?l, hátul 140 mm átmér?j? dobfékb?l áll. Az Euro-2 kompatibilis blokk a Piaggio csendes, megbízható és környezetbarát félszázasa – a Ciak 40 kilómétert képes megtenni egyetlen liter üzemanyaggal (egy teli tank – 8 liter – nagyjából 300 km-re elegend?).
Vonalvezetését természetesen az elegáns megjelenés? ‘nagy’ Ciak Mastert?l vette örökbe, a különbség talán annyi, hogy a hátsó sárhányó jobban illeszkedik a designba és hatékonyabban is véd. Újratervezték a m?szerpanelt és kilóméterszámlálóval, benzinszint-, állapot- és indexjelz?vel egészítették ki. A hátsó lámpa szintén új, ahogy az irányjelz?k is – a Ciak 50 jól látszik az éjszakai forgalomban. Végül, de nem utolsósorban a szériatartozék fejidomról kell szólnunk, amely remek légvédelmet biztosít és árnyékolja a m?szerfalat, amelyr?l így leolvashatóak a fontos adatok. A kiegészít?k sora: elektronikus lopásgátló, szélvéd? plexi, csomagtartó, színben harmonizáló hátsó csomagláda, fed?ponyva és kiegészít? jobb oldali visszapillantó tükör.
A Ciak Master 50 4T ?szt?l érkezik az olasz kereskedélsekbe, háromféle színben lesz választható: fényes ezüst, királykék és éjkék.
M?szaki adatok
|
Blokk: egyhengeres, vízszintesen szerelt, négyütem?, 50 kcm-es. Euro-2 katalizált, légh?téses egység. Elekromos és berúgókaros indítás. Elektronikus gyújtás. Automata váltó. Tanktérfogat: 8 liter. Futóm?: acél váz, el?l kétdugattyús, hidraulikus féknyereg 230mm-es tárcsával, hátul 140 mm-es dobfék. Gumik: el?l 2,75/80-16′ – hátul 3,25/80-16′. Hidraulikus elüls? felfüggesztés 28 mm-es szárátmér?vel, hátul hidraulikus lengókar. Méretek: száraz tömeg 102 kg. Hossz 2.000 mm. Magasság 1.210 mm. Szélesség 690 mm. Nyeregmagasság 755 mm. Terpesz 1.345 mm.
|
Legutóbbi hozzászólások