Blokk
Mélyrehatóak a változások a 250 köbcentis négyütem? er?forrásoknál, melyek a TC250-t és a TE250-t hajtják: a belégz? szelepek átmér?je 29-r?l 30,5 mm-re, a kilégz?ké 24-r?l 25 mm-re növekedett. A blokk szinte minden alkotóeleme módosult, a vezérm?tengelyt?l az égésterekig: a dugattyúk például könnyebbek lettek és más a hengerfejek kidolgozása is.
Az indítási rendszert felülvizsgálták, az új kipufogóberendezés pedig minden eddiginél jobban segíti az er?leadást.
A TC450 és TC510 modellek szelepei is megnagyobbodnak (33-ról 37 mm-re ill. 28,5-r?l 31-re) és a fent említett változtatások erre a két 2006-os motorra is érvényesek. Újdonság a választható elektromos indítás. Részben a TE450 és a TE510 endurókat is elérte a változás szele.
A kétütem? WR 250 enduró
A kétütem? gépek részletekben fejl?dtek: a WR125 és a WR250 új lamellás szelepet, katalizált kipufogót kapott és változott a belégz?rendszer összeállítása is.
TC 510
Futóm?
A krosszmotorokat új Marzocchi villával (45 mm-es szárátmér? a CR125 és 250, 50 mm-es a nagyobb motorizációjúak esetében) és az egész 2006-os palettát Öhlins rugóstaggal szerelik. Bevezetésre kerül a jöv? évben egy 28 mm átmér?j? kormány is.
Az új kormány
Az endurókat is eddig kiadatlan kormánnyal szerelik, ezen kívül a hátsó féknyergek is újak (a tárcsa 240 mm-es). Említést érdemel a digitális m?szerpanel és a TE450 és TE510 50 mm-es Marzocchi villája. Felülvizsgálták a Sachs rugóstag súlyozását és új grafikát kaptak a rászerelt elemek.
Ferodo fékbetétek vásárolhatók ehhez a motortípushoz is a
|
üzleteiben.
|
Legutóbbi hozzászólások