Eredetileg a motorsporthoz lett kifejlesztve, de annyira bevált, hogy mára az ‘utca’ motorosának is elérhet?.
Az LSL bukógombái több darabból állnak, így egy esetleges bukás után csak a sérült betétet kell cserélni. A fej CNC marón készül eloxált ötvözött aluból és egy speciális, erre a célra a legjobban megfelel? bakelit betéttel. A betétbe egy kis négyszöget raktak, ami nem engedi, hogy csúszás közben a motor forogni kezdjen a bukógombán, így még nagyobb kárt okozva, vagyis kontrolált a csúszás!
A színválaszték hét féle színb?l, egy karbon és egy króm variációból áll. A bukógombát egy minden motorhoz specifikus adapterrel lehet arra a pontra rögzíteni, ahol a legtöbbet véd. Szinte az összes típushoz létezik er?sített kivitel, ezt használja többek között Andi Meklau, Kispataki Viktor és Soltész Attila is, ami még egy nagy ütést is elbír, így valószín?, hogy tudja folytatni a versenyt egy kicsúszás után.
GSX-R1000 esés után – 110 km/h-nál a Nürburgringen
A legtöbb típus és szín raktárról az X-Bike-nál! T: (1)405-6653
Minden LSL termék 10% kedvezménnyel kapható egész augusztusban!
Legutóbbi hozzászólások